نشست معاونین هماهنگی ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد

با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ،معاونین هماهنگی ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی ،مدیریت آموزش و پرورش و معاونین آموزش و پرورش شهرستان قوچان نشست مذکور در سالن آموزشی رفاهی فرهنگیان قوچان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۳۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حسن روحانی مدیری آموزش و پرورش شهرستان قوچان در ابتدای این نشست با عرض خیر مقدم خدمت تمامی مدعوین ،حضور آنان در قوچان را فرصتی مغتنم دانسته و افزود:امید داریم با هم اندیشی و صحبت های خروجی در این نشست شاهد حرکت نوین و خوبی در سطح آموزش و پرورش باشیم.

وی معاونین هماهنگی را به پیستون های قوی در بدنه اجرایی آموزش و پرورش تشبیه و تصریح نمود:یکی از مهمترین وظایف معاونین هماهنگی در سطح ادارات را تعاملات گسترده با تمامی سطوح در سطح آموزش و پرورش می باشد.

حسین شادکام معاون مدیر کل آموزش و پرورش نیز طی سخنانی وجود معاونت هماهنگی در ادارات را موجب تقویت وجهه آموزش و پرورش دانسته و عنوان نمود: سعی شود با خوشرویی و سعه صدر با تمام ارباب رجوعان و مردم برخورد گردد چرا که به قول شهید بهشتی تمام سعی خود را انجام دهید تا به مردم پاسخ خوب دهید.

وی نظارت بر مدارس غیر دولتی را امری ضروری و مهم عنوان و گفت:این نظارت نه تنها به معنای مچگیری نمیباشد بلکه به جهت حفظ اینگونه مدارس است زیرا که اینگونه مدارس به عنوان سرمایه های آموزش و پرورش شناخته می شوند.

شادکام توسعه در مدارس هیئت امنایی را فعلا منتفی دانسته و گفت:این رویه غلط که با تشکیل مدارس هیئت امنایی به دنبال پول جمع کردن فقط از اولیا باشیم اشتباه محض است چرا که فلسفه وجودی اینگونه مدارس آن بود که هیئت امنا به دنبال جذب سرمایه از خارج از مدرسه باشد.

ایشان از جمله برنامه های پیش رو در حوزه خیرین مدرسه ساز را تشکیل شناسنامه علمی برای مدارس خیرساز عنوان نموده و افزود: در این شناسنامه می بایست دستاوردهای آموزشی ،پرورشی،ورزشی و به تعبیری تمامی اتفاقات و برنامه های موفق اجرایی و افتخارات دانش آموزان در حیطه آن مدرسه خیر ساز ثبت می گردد.

معاون مدیر کل نگاه به تجاری سازی بخشی از فضاهای مدارس را امری ضروری دانسته و بیان نمودند: قرارگیری بعضی از مدارس در مناطق و شهرستان ها در مکانهای پرتراکم و اصلی شهر میتواند یه فرصت خوب باشد چرا که با تغییر کاربری آن مدرسه و تجاری سازی آن میتوان تعداد مدارس بیشتری نیز ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار