در حاشیه همایش سوء استفاده از مصرف مواد مخدر مطرح شد:

نگرش علمی به مقوله اعتیاد جهت مبارزه با سوداگران مرگ

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اعتیاد را یکی از بزرگترین عوامل خانه مان سوز در بین خانوارها برشمرد و افزود با آگاه بخشی و برگزاری همایش های مختلف می توان افزادی که در بند اعتیاد هستند را از این منجلاب نجات و به آغوش خانواده باز گرداند

کد مطلب: ۶۳۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز همایش مبارزه با مواد مخدر در روز یک شنبه یازدهم تیرماه در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار گردید.

حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، اعتیاد را یکی از بزرگترین عوامل خانمان سوز در بین خانوارها برشمرد و افزود با آگاهی بخشی و برگزاری همایش های مختلف می توان افزادی که در بند اعتیاد هستند را از این منجلاب نجات و به آغوش خانواده باز گرداند.

در ائامه سروان طاهر زاده مسول آموزش پلیس مواد مخدر در جمع همکاران و اولیاء گفت: مبارزه با آسیب اجتماعی اعتیاد و مواد مخدر نیازمند نگرش علمی به موضوع است و بدون بکارگیری روش های علمی مبارزه با اعتیاد اثربخشی لازم را نخواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه امروز افراد جامعه به روش های مختلفی معتاد می شوند و قاچاقچیان مواد مخدر نیز در راستای دستیابی به مقاصد خود از ترفندهای مختلفی استفاده می کنند گفت: مبارزه با مواد مخدر و نیز روش های درمان ترک اعتیاد در جامعه نیازمند بهره گیری از راهکارهای متفاوت است .
ایشان اظهار کرد: آموزش و پرورش موظف است تغییرات اساسی در آموزش دانش آموزان ایجاد کند و با بهره گیری از روش های علمی در راستای تربیت دانش آموزان خلاق و پرسشگر تلاش کند .

بهترين كساني كه مي‌توانند در عرصه هاي پيشگيرانه بدون چشمداشت و ادعا فعاليت داشته باشند تشكل‌هاي مردم نهاد هستند كه اميدواريم شاهد افزايش فعاليت هاي آنان در اين عرصه مبارزه با اعتياد باشيم .
طاهر زاده گفت: تشكل‌هاي مردمي بازوهاي بسيار خوبي در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي هستند كه بايد توسط دستگاه هاي مربوطه حمايت شوند .

در حاشیه این همایش نمایشگاه سوء استفاده از مصرف مواد مخدر برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار