مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم خبر داد:

سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار شد

سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان (رهپویان حکمت) در سالن ورزشی شهدای آموزش و پرورش بین تیمهای منتخب مناطق شهرستان سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبر نگار پانا سمیرم ، این دوره از مسابقات با همکاری آموزش و پرورش سمیرم ، تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه و حمایت واحد فرهنگی اجتماعی گروه سرمایه گذاری الماس هشت بهشت و پروژه گردشگری هزار چشمه سمیرم، برگزار گردید.

محمد نادری مدیر آموزش و پرورش سمیرم که به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی در اختتامیه این مسابقات حضور داشتند با اشاره به شعار طرح رهپویان حکمت در برنامه های ورزشی(تحرک،اخلاق،سلامتی) ازتوجه، تعامل و همکاری خوب و شایسته برگزار کنندکان این مسابقات تشکر نمودند.

کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم در حاشیه این مسابقات گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته فنی مسابقات، شش تیم شرکت کننده ازشهرهای سمیرم،کمه،ونک،حنا،منطقه وردشت ومنطقه پادنا بودند که طبق قرعه کشی انجام شده این شش تیم ،طی پنج شب ۱۰ بازی انجام دادند ودر نهایت در دو گروه سه تیمی قرارگرفته و به صورت نیمه نهایی، رده بندی و فینال به کار خود ادامه داده ودر شب عید سعید فطر به تیمهای برگزیده ومنتخب جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار