علمی در جمع راهپیمایان تبریزی در گفت و گو با پانا:

روز قدس رمی جمرات مسلمین به سمت اسرائیل است

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: روز قدس بهترین روزی است که مسلمانان می توانند برائت از مشرکین را آشکار کنند و همچنین برای مسلمین رمی جمرات است که سنگ های خود را به طرف اسرائيل غاصب پرتاب کنند.

کد مطلب: ۶۳۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در جمع مردم روزه دار حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه امسال مسلمانان آماده تر و آگاه تر از سال های قبل در خیابان ها حضور دارند ، افزود: مسلمانان در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده دارند تا مظلومیت مسلمانان در بیت المقدس را به گوش همه ی جهانیان برسانند.

وی ادامه داد : مسجد الاقصی و بیت المقدس یکی از مقدس ترین سرزمین ها برای مسلمان ها است و نیز قبله ی اول مسلمین بوده و امروز همه ی مسلمانان این را نشان خواهند داد که که تنها روز قدس ، روز احیای اسلام است .

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه اسرائيل دست پرورده ی آمریکا است ، اظهار کرد : کشور هایی که با صفت استکباری اسرائيل را همراهی میکنند بطوریکه اسرائيل هیچ حقی در خاورمیانه و سرزمین های اسلامی ندارد و این غارت نتیجه ی استکباری اسرائيل وحمایت کنندگان آن است .

علمی افزود : هر مسلمانی حق دارد دفاع از حق را رسالت خود بداند و فلسطینیان ظلم رژیم غاصب اسرائيل را به آشکار می بینند و دفاع از حق را وظیفه ی خود می دانند .

وی ادامه داد : دفاع از اسلام ، مهم ترین ملاک و معیار است که روز قدس برای فلسطینیان جهانی است و در نتیجه مسلمانان با وحدت و همدلی از فلسطین دفاع می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار