معاون سیاسی فرمانداری ویژه ری :

مردم محکم تر از قبل پشتیبان نظام هستند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، با اشاره به حوادث تروریستی هفته گذشته، گفت: این حوادث خللی در عزم مردم برای پشتیبانی از نظام و انقلاب ایجاد نمی کند و ایشان محکم تر از اقبل حام نظام و انقلاب هستند.

کد مطلب: ۶۳۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری این شهرستان در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که با حضور مسئولین ذی ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: تروریست ها بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوانند در راه ملت مانعی ایجاد کنند و این گونه حوادث تروریستی کور نمی تواند آرامش نظامی به عظمت جمهوری اسلامی را بر هم بزند.
وی در ادامه با بیان این که امنیت ما ثمره مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان است،افزود : ایران درمیان دریای متلاطم و توفانی خاورمیانه، همانند یک جزیره ثبات، همواره در امنیت و آرامش بوده و این فقط و فقط حاصل ایثار و فداکاری هایی است که سربازان گمنام امام زمان (عج)، در لباس های مختلف، توطئه های دشمنان و بدخواهان را کشف و خنثی سازی می کنند.
تمهیدی با قدردانی از حضور حماسی مردم در تشییع پیکر شهدای مظلوم ترور گفت: این مردم نشان داده اند که در صحنه های پیچیده تر و حساس ترهمواره حامی نظام بوده اند. مردمی که هشت سال جنگ تحمیلی را با رشادت پیر و جوان و زن و مرد پشت سر گذاشتند، مطمئنا این حوادث کوچک، قدم شان را در راه شان سست نخواهد کرد.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار