برپایی ضیافت های افطاری روزه اولی ها در گیلان

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های دانش آموزان گیلان گفت : در اجرای طرح کشوری جشن روزه اولی ها ، سفره های افطاری ویژه روزه اولی ها از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در شهرستان های مختلف استان گسترده می شود.

کد مطلب: ۶۳۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

فتحی پور در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان گفت:برپایی محفل نورانی انس با قرآن کریم ، سخنرانی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از جمله دیگر برنامه ها در برگزاری طرح جشن روزه اولی ها است.
فتحی پور ، به جا نهادن خاطره به یادماندنی برای نوجوانان عامل به احکام و واجبات دینی را بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: در همین راستا توجه ویژه به روزه اولی ها در ماه مبارک رمضان تاکید شده است.
وی طرح همخوانی و ختم دسته جمعی قرآن کریم را از دیگر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در ماه مبارک رمضان بیان و اضافه کرد : برنامه‌های فرهنگی تربیتی با عنوان فرزندان رمضان ویژه اعضای انجمن‌ های اسلامی دانش‌آموزان نیز در استان به اجرا در آمد.
فتحی پور تصریح کرد: در این طرح مربیان قرارگاه و یا روحانی مسجد در جمع دانش‌آموزان و افراد شرکت کننده در طرح حاضر شده و با تشکیل حلقه دوستانه در مورد مسایل فضیلت حضور در مسجد، ثواب و برکات شرکت در نماز جماعت، فلسفه تاکید بر جماعت در اسلام و اهمیت تکریم و رسیدگی به مساجد با دانش آموزان بحث و گفتگو می شود .
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان اظهار داشت: جمع آوری کمک های دانش آموزان، اولیاء و غیره برای نیازمندان در قالب شبگرد کوفه از دیگر برنامه های این اتحادیه در ماه مبارک رمضان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار