رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه:

برنامه شب های قدر در امامزاده سید منصور(ع) زرندیه برگزار می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه گفت: برنامه های سب های قدر در راستای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) زرندیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۳۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: با توجه به فضیلت این شب های قدر و برای بهره مندی بیشتر از برکات آن برنامه های مختلفی را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل قرائت قرآن، اقامه نماز جماعت، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی، قرآن به سر می شود که با حضور مداحان، سخنرانان و قاریان برتر شهرستانی ، استانی و بین المللی برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه با بیان اینکه امشب اولین شب قدر در ماه مبارک رمضان است بیان کرد: برنامه های ویژه این شب با قرائت قرآن توسط یکی از قاریان برتر شهرستان آغاز می شود و با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه و مداحی مسگرلو از تهران و احمدی از زرندیه ادامه می یابد.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: سخنرانی رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه و مداحی حسین نیشابوری از قم و احمدی از زرندیه همراه با اطعام سحری از برنامه های شب بیست و یکم در آستان امامزاده سید منصور(ع) در زرندیه است.

وی سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه، مداحی یکی از خادمین اهل بیت(ع)، قرائت جوشن کبیر و ... را از برنامه های شب بیست و سوم دانست که در پارک شهدای گمنام شهرستان زرندیه برگزار می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه ابراز داشت: همچنین در شب بیست و سوم محقل انس با قرآن کریم با حضور نیک زاد قاری بین المللی از کرمانشاه از ساعت 22:30 در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار