با حضور استاندار البرز برگزار شد :

۵ ساعت بازدید اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی البرز در ساوجبلاغ

استاندار البرز ضمن تأکید بر لزوم توجه به امر صادرات گفت: نتایج مهمترین تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ظرف ۱۵ روز تعیین تکلیف و فرایند صدور مجوزهای صنعتی بصورت الکترونیکی اجرا شود علاوه بر این شهرک های صنعتی پراکنده نیز بصورت متمرکز ساماندهی شوند تا بنحو مطلوب تری خدمات دریافت کنند.

کد مطلب: ۶۳۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازالبرز،«یکصد و سومین» جلسه کارگروه "ستاد تسهیل و رفع موانع تولید"استان بصورت میدانی، با حضور سیدحمیدطهائی استاندارالبرز،معاون امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی آغاز شد و طی آن از 3 واحد تولیدی - صنعتی سوپا(تولید تجهیزات پزشکی)،شرکت گلنان تولیدکننده انواع مخلوط های قنادی و کارخانه هیمالیا تولید کننده یخچال در شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آمد و نزدیک به 5 ساعت بطول انجامید.
در پایان این بازدید مدیران این 3 واحد تولیدی و صنعتی در دیدار مشترک با استاندار البرز بصورت چهره به چهره دغدغه ها و موانع فرا روی تولید را مطرح کردند.
استاندار البرز در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به امر صادرات گفت: دولت شرایط مناسبی برای صادرات فراهم آورده است و انتظار می رود مدیران واحدهای تولیدی نیز در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

​طهائی با بیان اینکه ستاد تسهیل استان بیش از 1780مصوبه در بر داشته است،گفت: باید نتایج و خروجی این مصوبات پالایش و بررسی و ظرف مدت 15 روز ماحصل و نتایج اعلام شود.
وی با اشاره بر ضرورت تحقق اشتغال و تولید،تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری و شعار سال، همچنین رویکرد و اهداف دولت نیز اشتغال و تولید است.
طهائی گفت: دولت تدبیر و امید دنبال عمل و اجراست و حمایت از بخش خصوصی سرلوحه کار دولت قرار دارد، بنابراین مدیران نیز باید در تحقق این امر تلاش داشته باشند.
استاندار البرز در رابطه با کوتاه شدن فرایند استعلام ها نیز گفت: تنها باید توسط یک دستگاه استعلام ها صورت گیرد و از مراجعه مکرر متقاضیان صدور مجوز به دستگاه های مختلف جلوگیری شود.
وی افزود: صنعت باید حامی مطالبات واحدهای تولیدی و بخش خصوصی باشد و از این مجرا حمایت های قانونی صورت گیرد.
استاندار البرز همچنین با اشاره به پراکندگی واحدهای تولیدی و لزوم حل مشکلات این واحدها گفت: صنایع و مراکز تولیدی باید به سرعت تجمیع تا در قالب شهرک صنعتی به فراخور استعدادها ساماندهی شوند.
استاندار البرز گفت: یکی از مطالبات واحدها تامین منابع آب است که پس از ساماندهی و صدور مجوزها می شود بخشی از نیازهای این واحدها را برطرف کرد.
سوپا(کارخانه تولید تجهیزات پزشکی)،شرکت گلنان تولیدکننده انواع مخلوط های قنادی و کارخانه هیمالیا تولید کننده یخچال از جمله صنایعی بودند که امروز توسط استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار