حسین عبدی در گفت و گو با پانا:

پرسپولیس از زمان حضور برانکو متحول شده/ نیمکت تیم باید تقویت شود

مربی سابق پرسپولیس گفت:‌ روند پرسپولیس رو به رشد است و با جذب چند بازیکن در پست های مختلف می تواند در مراحل بعدی بهترین عملکرد را داشته باشد.

کد مطلب: ۶۲۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی در گفت و گو با پانا درباره برد تیم پرسپولیس مقابل لخویا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس با یک آنالیز قوی به میدان آمده بود و انصافا بازیکنان از نظر فنی بسیار خوب کار کردند و همه دستورات مربیان را در داخل زمین اجرا کردند. در جریان بازی پرسپولیسی ها راه را برای تیم حریف بسته بودند.
وی ادامه داد: البته تیم حریف هم به پرسپولیس بسیار فشار آورد و طوری که دیدید در این بازی چندین بار توپ به سمت دروازه پرسپلویس رفت اما خوشبختانه تبدیل به گل نشد. به نظرم بازیکنان در این بازی هوشمندانه رفتار کردند و تا آخر بازی تمزکز خود را حفظ کردند و همین باعث پیروزی آنها شد.
پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: بازی پرسپولیس با لخویا یک فوتبال زیبا و تماشایی بود ما در خانه خودمان با این تیم مساوی کرده بودیم اما حالا در خارج از ایران با دست پر بازی را تمام کردیم اما نباید از بازی خوب لخویا هم غافل شویم آنها تلاش بسیار زیادی کردند اما پرسپولیس با خوش شانسی و همچنین بار فنی بالایی موفق شد این بازی را از آن خود کند.
عبدی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در چه پست هایی باید بازیکن بگیرد اظهار کرد: من از همان ابتدا فصل معتقد بودم که پرسپولیس باید در چند پست بازیکن جذب کند چرا که وجود چند بازیکن در برخی پست ها کاملا احساس می شود و با توجه به اینکه پرسپولیس حالا به مرحله بعدی لیگ قهرمامان آسیا صعود کرده بنابراین این نیاز کاملا حس می شود که باید نیمکت تیم کمی تقویت شود. خط دفاعی را باید قبل از همه تقویت کنند به نظرم این تیم عملا 4 بازیکن دفاعی لازم دارد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان در این دیدار هم گفت: نمی توانیم از شخص خاصی اسم ببریم چرا که به نظرم همه بازیکنان خوب جنگیدند و تا اخر بازی کم نیاوردند از طرفی دیگر اب و هوای قطر برای ایرانی سخت است اما دیدیدم که پرسپولیسی ها تا اخرین لحظه تلاش کردند و بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند.
عبدی در پایان درباه ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله بعد اظهار کرد: حالا پرسپولیس در این مرحله با تیم هایی باید به میدان برود که از همه نظر قوی هستند و هزینه های زیادی هم برای قهرمانی می کنند. امیدوارم که در این مرحله هم با موفقیت بازی ها را پشت سر بگذارد. پرسپولیس نسبت به دو سال گذشته و از زمان ورود برانکو به این تیم متحول شد اما نباید تیم های العین امارات، الاهلی و الهلال عربستان را دست کم بگیریم و امیدوارم با یک برنامه ریزی درست و تقویت نیمکت پرسپولیس در مراحل بعد هم موفق عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار