دفاع از جبهه‌های مقاومت دفاع از انقلاب و نظام است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان دفاع از جبهه‌های مقاومت را دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خط مقدم در زمان کنونی در جبهه‌های مقاومت است.

کد مطلب: ۶۲۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در حاشیه استقبال از رزمندگان مدافع حرم اظهار داشت : امروز جمع کثیری از برادران پاسدار، بسیجی و پیشکسوتی که بیش از دو ماه در جبهه مقاومت بودند و ماموریت خود را به بهترین وجه انجام دادند به همدان بازگشتند.

وی با بیان اینکه در طی این ماموریت هیچ شهید و مجروح نداشتیم، افزود: استان همدان به دلیل تجارب بسیار خوب و با مدیریت عالی فرماندهان و مسئولین در هدایت نیروها توانست این ماموریت را به بهترین وجه انجام دهد و نیروها به سلامت بازگردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاومت عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص دو بیان دارند که اگر رزمندگان ما در جبهه‌های مقاومت حضور نداشتند امروز باید در کرمانشاه و 25 کیلومتری همدان با داعش می جنگیدیم و در تعبیری فرمودند که اگر ایثار و فداکاری رزمندگان مدافع حرم نبود باید در تهران و اصفهان و شیراز و مشهد با داعش می جنگیدیم.

وی با بیان اینکه حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت بستر و زمینه امنیت با ثبات، پایدار و همه جانبه در جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است، گفت : بخش اعظمی از امنیت کشور مرهون ایثار، فداکاری و رشادت های رزمندگام اسلام است.

سردار ابوحمزه دفاع از جبهه‌های مقاومت را دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شرایط و وضعیتی که در کشورهای عضو مقاومت وجود دارد، این‌ها عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خط مقدم در زمان کنونی در جبهه های مقاومت است.

وی با بیان اینکه آمریکا با هماهنگی انگلیس، عربستان، رژیم صهیونیستی و به کمک برخی کشورهای منطقه داعش و گروه های تکفیری را ایجاده کرده است، اضافه کرد: نیروهای رزمنده ما به شکل مستشاری در مناطق عملیاتی با هماهنگی خود این دولت‌ها حضور یافته اند که هم به کمک ارتش آن کشور و هم نیروهای مردمی آنها بشتابند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم استان ادامه داد: رزمندگان استان همدان از ابتدای امر به شکل مستشاری حضور قوی و وسیعی در مناطق عملیاتی سوریه و عراق داشت و توانسته وظایف و تکالیف خود را به بهترین نحو انجام دهد.

وی ایمان، اعتقاد و باور به ارزش‌های متعالی اسلام، انقلاب و نظام را از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی مدافعان حرم دانست و بیا ن داشت: مدافعان حرم اعتقاد علمی و عینی نسبت به ولایت مطلقه فقیه دارند و مقام معظم رهبری را به عنوان امام و مولا و مقتدای خودشان قبول دارند و فرمان ایشان فرمان امام عصر برایشان است.

سردار ابوحمزه داشتن روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مدافعان حرم برشمرد و توضیح داد: مدافعان حرم به خصوص پیشکسوتان با تجربه ای که از جنگ هشت سال دفاع مقدس کسب کرده‌اند از آن تجارب به نحو احسن استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از ابتکارات خود در تلاش هستند که دشمن را غافلگیر و ضربات مهلکی به آنان وارد کنند.

وی در تبیین دیگر ویژگی‌های شخصیتی مدافعان حرم به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و فداکاری آنان اشاره و عنوان کرد: پیوسته در استان شاهد تقاضای افراد برای نام نویسی و اعزام به جبهه های مقاومت هستیم که بخشی اعزام شده اند و بخشی هم آموزش های لازم را دیده و در قالب گروه های تخصصی سازماندهی شده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن قدردانی از خانواده‌های مدافع حرم اضافه کرد: همراهی و هماهنگی خانواده های مدافع حرم زمینه و بستری فراهم می‌کند تا رزمندگان بتوانند ماموریت خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

وی از بصیرت و دشمن شناسی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مدافعان حرم نام برد و یادآور شد: مدافعان حرم کاملا دشمن را می شناسند و به حرکات و سکناتی که آنها طراحی می کنند آگاه هستند.

سردار ابوحمزه در خصوص وضعیت مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت بیان داشت: با توجه به هماهنگی که بین کشورهای سوریه، ایران، روسیه و ترکیه شکل گرفته و عملیات های پی در پی که ارتش سوریه انجام می‌دهد، شاهد پیروزی های وسیع در جبهه عراق و سوریه هستیم و در برخی مناطق به نقاط مرزی رسیده ایم که نشانگر این است که داعشی ها و عناصر تکفیری و گروه های وابسته به غرب و آمریکا مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

وی خاطرنشان کرد :امیداوریم در آیند ه ای نه چندان دور در بحث عراق و سوریه شاهد پیروزی نهایی رزمندگام اسلام و عراق و سوریه باشیم و مردم مسلمان در کشورهای اسلامی با آرامش و امنیت زندگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار