طی حکمی از سوی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک ری صورت گرفت:

انتصاب معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری

طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره منصوب گردید.

کد مطلب: ۶۲۸۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری رحمت اله قاسمی پور به سمت معاون پرورشی و تربیت بدنی منصوب شد.

در این پیام آمده است: نظر به حسن سابقه و تجارب ارزشمند شمادر آموزش و پرورش، جنابعالی را به سمت معاون پرورشی و تربیت بدنی منصوب می نمایم.

امید آن دارم كه با سرلوحه قرار دادن ماموریت و برنامه های حوزه پرورشی و امور فرهنگی وزارت و اداره كل متبوع و با تعامل سازنده و موثر با مدیران مدارس، معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی، مربیان تربیت بدنی، مربیان حوزه سلامت، مشاورین مدارس، مجموعه های ورزشی و كانون های فرهنگی تربیتی و قرآنی و همراه با انجام برنامه ریزی مطلوب و خلاقانه در جهت رشد و پویایی هر چه بیشتر این مجموعه تلاش جدی مبذول فرموده و از تمام توان و پتانسیل مجموعه خود با همدلی و همكاری و با تقویت كار تیمی و گروهی در جهت نیل به مقصود نهایی كه همان رشد هر چه بهتر جایگاه فرهنگی و تربیتی و ورزشی منطقه به رتبه های برتر استان است بهره مند شوید.

از خداوند منان موفقیت روزافزون برایتان خواستارم.

شایان ذکر است که تا پیش از این قاسمی پور به عنوان کارشناس مسئول مقطع متوسطه در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری مشغول به کار بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار