سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب:

ارزشیابی نظام آموزشی، مولد یک جامعه پویا است

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در بازدید یک روزه خود از حوزه امتحانات داخلی و نهایی گفت: ارزشیابی نظام آموزشی، مولد یک جامعه پویا است.

کد مطلب: ۶۲۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان، عیسی رضایی ضمن تشکر از عوامل برگزاری امتحانات، بر لزوم دقت و توجه در برگزاری امتحانات تأکید کرد و به اهمیت سنجش در آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین اجزای آموزش و پرورش، فرآیند یاد دهی یادگیری است و سنجش و ارزیابی، یکی از مسائل عمده آموزشی است .

وی در این بازدید ایام امتحانات را مهمترین زمان برای دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: زمان برگزاری امتحانات در مدارس حساس ترین زمان برای دانش آموزان است و مسئولان مدارس و مراقبان جلسات امتحانی نقش حساسی در این زمینه به عهده دارند .

رضایی همچنین بر فضای مناسب و آرام برای امتحانات دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد و حفظ محیطی آرام و مناسب که دانش آموزان بتوانند دانسته های خود را با آرامش به روی برگه های امتحانی خود منتقل کنند از مهم ترین وظایف عوامل اجرایی است .

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در این بازدید به منظور رعایت نکات امنیتی و حفاظتی از فضای فیزیکی، سیستم های موجود در حوزه تصحیح امتحانات نهایی بازدید کرد وبا حضور در حوزه تصیح اوراق از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت دبیران مصحح اوراق نهایی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار