شبکه بهداشت شهرری برگزار می کند:

کلاس های آموزش پیشگیری از بروز بیماری های مشترک انسان و حیوان

شبکه بهداشت شهرستان ری به منظور آموزش پیشگیری از بروز بیماری های مشترک انسان و حیوان ، کلاس های آموزشی برای کارکنانی که با دام و محصولات دامی سروکار دارند برگزار می کند.

کد مطلب: ۶۲۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فاطمه اقدسی کارشناس شبکه بهداشت ری در این رابطه گفت: تجربه این سال ها نشان داده است که مردم در صورت داشتن آگاهی کافی به خوبی مراقب سلامتی خود هستند و به همین دلیل تلاش می کنیم تا با توسعه فعالیت های آموزشی و ارتقاء آگاهی اقشار مختلف بتوانیم از بروز و شیوع بیماری های مختلف پیشگیری کنیم .

بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات مجموعه گسترده ای از امراض را شامل می شود که از حیوانات به انسان منتقل شده و علاوه بر تأثیراتی که بر سلامتی می گذارد می تواند به دلیل آسیب هایی که به دام ها وارد می کند از دیدگاه اقتصادی نیز مهم باشد .

همکاری با بخش خصوصی به منظور آموزش بیشتر در مطب ها و درمانگاه ها به مراجعین و ارائه آمار بیماری ها از جمله این اقدامات است .
هپچنین کلاس های آموزشی برای کارکنانی که با دام و محصولات دامی سروکار دارند برگزار شده تا آنان اطلاعات لازم در این زمینه داشته باشند.
در کنار این فعالیت ها جلسات آموزشی به صورت مستمر در واحد های تابعه شبکه برگزار می شود تا آگاهی عمومی رر مورد این گروه از بیماری افزایش یابد.


/خبرنگار : هانیه رمضانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار