مدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ؛

بانک ژنی وبذری مرکز تحقیقات کشاورزی حافظ گونه های گیاهی درحال انقراض

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل بانک ژنی و بذری این مرکز برای حفظ گونه های گیاهی در حال انقراض استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۷۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، حسن منیری فر درحاشیه عقد تفاهم نامه سه جانبه مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی و سازمان پارکها و فضای سبزتبریز و شهرداری منطقه 2 با اشاره به تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام درسال 2018 افزود: این مرکز با تکیه بر پشتوانه تحقیقات وپژوهشهای سالیان متمادی خود مبنی برتحقیق روی گونه های گیاهی درحال انقراض آمادگی کامل برای حفظ گونه های گیاهی در حال انقراض را دارد که می تواند ضمن جلوگیری از انقراض آنها مورد بازدید گردشگران نیز قرار بگیرد.

وی گفت: امیدوارم تاکنون و بعد از این توانسته باشیم مثمرثمر باشیم و هدف مرکز ما این است که در توسعه شهر نقشی داشته باشد و همکاران ما با آرمانی که دارند آماده خدمت به جامعه خود هستند.

حسن زاده رئیس سازمان پارکها و فضای سبز تبریز نیز ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس مرکز گفت: ما زمینهای در حال قرق داریم که از ورود افراد و تمام حیوانات به آن زمین ها جـــلوگیری می شود، این زمین هـا می توانند بهترین مکان برای حفظ گونه های گیاهی در حال انقراض استان باشند.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار