مقاومت ملت بحرین در برابر دیکتاتور ها جهاد فی سبیل الله است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:قصه ، قصه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیست گرچه او هم مهم است اما قصه مربوط به اسلام ناب محمدی است.

کد مطلب: ۶۲۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه 135 شهید از مرز دریایی اروند پیکرشان به کشور وارد شد؛ اظهار داشت : تعدادی از این عزیزان غواص بودند ؛ دست های آن ها بسته شد تا دست های ما باز باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بحرین افزود: بحرین تبدیل به زندان بزرگی برای شهروندان این کشور شده و سرکوب، جنایت و یورش تداوم دارد. در یورش به محل آیت الله عیسی قاسم 6 شهید و 200 زخمی و 286 نفر بازداشت شدند و اگر همه این ها را بخواهم خلاصه کنم، وحشیگری است. بی سابقه است دولتی با ملتش این چنین خشونت آمیز برخورد کند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه جراغ سبز جنایت به آل خلیفه توسط آمریکا داده شد؛ گفت: مقاومت ملت بحرین در برابر دیکتاتور ها جهاد فی سبیل الله است و زندانیان شما مجاهد فی سبیل الله و شهدای شما با شهدای بدر و احد محشور می شوند.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: قصه ، قصه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیست گرچه او هم مهم است اما قصه مربوط به اسلام ناب محمدی است. حاکمان بحرین تجلی اسلام آمریکایی اند که امام فرمودند. دیکتاتور های بحرین به زور انگلیس بر مردم سوار شدند و خوش خدمتی به آمریکا می کنند .

وی ادامه داد: من به این ها می گویم سرنوشت شاه را پیش روی خود ببینید. سنت های واقعی تاریخ می گوید که حاکمان جبار نخواهند ماند و ملت ها زوال آل سعود و آل خلیفه جنایتکار را می بینند که به زباله دان تاریخ می پیوندند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار