علی جباری در گفت و گو با پانا:

استقلال خوش شانس بود/فعلا صحبتی برای حضور در هیات مدیره نشده است

پیشکسوت استقلال پیروزی استقلال برابر العین امارات را خوش شانسی این تیم دانست و معتقد است شاگردان منصوریان بازی قابل قبولی ارائه نداده اند.

کد مطلب: ۶۲۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی استقلال مقابل العین امارات گفت: استقلال در این بازی پیروز میدان شد اما خوب بازی نکرد. این تیم در دقایق پایانی به گل برتری رسید و به نظرم برای تیمی که در ورزشگاه خودش به میدان می رود این نتیجه قابل قبول نبود به نظرم استقلال می توانست از میزبانی به خوبی استفاده کند اما این امر اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نبود دو بازیکن کلیدی استقلال امید ابراهیمی و امید نورافکن به خوبی در روند بازی تاثیر گذاشت. فکر می‌کنم استقلال بیشتر تلاش می‌کرد که گل نخورد و تنها بازی را اداره کند و اگر موقعیتی به خصوص در ضربات ایستگاهی ایجاد شد، به گل برسد.

جباری ادامه داد: از طرف دیگر استقلال در این بازی در فاز تهاجمی نبود و تنها در خط دفاعی کار می کرد و آن گل دقیقه 91 هم از شانس خوب استقلال بود که به ثمر رسید وگرنه این بازی باید با نتیجه بدون گل تمام میشد به نظرم کار استقلال دوشنبه در بازی برگشت سخت تر خواهد شد چرا که مشخص نیست شانسی که در این بازی به دست آوردند باز هم تکرار شود و تنها هدفشان باید پیروزی باشد تا از این مرحله صعود کنند.

وی همچنین در مورد شانس صعود گفت: استقلال در این بازی نتیجه یک بر صفر را به دست آورد و با توجه به ایتکه این نتیجه قابل جبران است باید بیشتر دقت کند تا در بازی برگشت پیروزی نصیبش شود همیشه شانس با تیم یار نیست و با توجه به اینکه تیم العین تیم قدرتمندی است این نتیجه به راحتی قابل جبران است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در هر صورت من از بازی شب گذشته استقلال چندان راضی نبودم و به نظرم این تیم در خط حمله ضعف هایی زیادی داشت و سمت دروازه حریف نمی آیند و تنها در فاز دفاعی بودند تا مبادا کل بخورند. امیدوارم تیم در بازی برگشت هم نتیجه بهتری کسب کند و هم بازی قابل قبولی ارائه دهد.

جباری در پایان همچنین در مورد حضورش در هیات مدیره استقلال گفت: من هم این خبر را شنیدم که به زودی در هیات مدیره استقلال تغییراتی ایجاد خواهد شد با توجه به فوت منصور پورحیدری و استعفای شهاب جهانیان دو عضو دیگر باید به هیات مدیره اضافه شود من هم در رسانه ها دیدم که نام من و یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال مطرح شده است اما در این مورد تا به حال صحبتی نشده است و من هم هیچ اطلاعاتی از اینکه عضو هیات مدیره استقلال خواهم شد یا خیر ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار