مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان مازندران:

همزمان با هشتمین جشنواره پویانمایی، هفته پویا نمایی در كانون پرورش فكری مازندران برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان مازندران گفت :همزمان با هشتمین جشنواره پویانمایی، هفته پویا نمایی در كانون پرورش فكری مازندران برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، قاسم عزیز زاده گرجی مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گفت : همزمان با هشتمین جشنواره پویانمایی، هفته پویا نمایی در كانون پرورش فكری مازندران برگزار می شود.

وی افزود: هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به همت كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان ، همچون هفت دوره گذشته از چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز تشكیل شده است.

وی خاطر نشان كرد : بخش مسابقه این جشنواره پذیرای نسخه‌های DVD, MiniDV, DVcam, XDcam با شرایطی همچون گزینش حداكثر 3 قسمت از مجموعه‌ها و سریال‌ها و همچنین آثار تبلیغی شامل فیلم‌های آموزشی، صنعتی و تبلیغاتی است.

مدیر كانون پرورش فكری مازندران تصریح كرد: این جشنواره با هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گرد‌آوری و عرضه هدفمند آثار، كشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتكار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تكنیك‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به كیفیتی افزون‌تربرگزار می‌شود.

وی خاطر نشان كرد: همزمان با این جشنواره در كلیه كانون های پرورش فكری كشور هفته فیلم پویانمایی برگزار می شود كه در طی این هفته بهترین های پویانمایی ایران و جهان اكران می شود.

گرجی یادآور شد: در این هفته كارگاه های آموزشی پویا نمایی با حضور مربی پویانمایی كانون پرورش فكری مازندران برگزار خواهد شد.

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اظهار داشت : كانون پرورش فكری استان مازندران همزمان با هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی13 تا 17 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری ساری میزبان منتخبی از بهترین انیمیشن های ایران و جهان می باشد.

یاد آور می شود : هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ، 13 تا 17 اسفند سال جاری به همت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در تهران و 10 استان كشور برگزار می‌شود. در عین حال 21 استان دیگر نیز با برپایی هفته‌های انیمیشن به استقبال این رویداد معتبر سینمایی می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار