مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی:

موفقیت سازمان دانش آموزی استان درسطح کشورحاصل زحمات تمام مربیان است

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت: موفقیت سازمان دانش آموزی خراسان شمالی درسطح کشورحاصل زحمات تمام مربیان استان است

کد مطلب: ۶۲۳۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، مجید مصباح در همایش مربیان پیشتاز و فرزانه خراسان شمالی و جشن شانزدهمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی کشور با ارائه گوشه ای از فعالیت های خود در طول تصدی مدیریت این سازمان در سطح استان خراسان شمالی گفت: در سال 1393 که سکان مدیریت سازمان دانش آموزی به بنده سپرده شد آمار جذب دانش آموزان 6 هزار نفربود که در سال 1394 به 28 هزار نفر ارتقاء پیدا کرد و در سال 1395 نیزتوانستیم با همراهی 1963 نفر از مربیان پرتلاش استان این آمار جذب را به 48 هزار نفر رسانده و در طول سه سال گذشته رتبه اول کشوری را از آن استان نماییم.

وی در رابطه با فعالیت های خبرگزاری پانا در سطح استان خراسان شمالی نیز افزود:در خبرگزاری پانا قبلا 25 نفر خبرنگار داشتیم که الحمدلله این آمار هم اکنون به 450 نفر رسیده است و اعضای این خبرگزاری اخبار را از سطح مدرسه به خبرگزاری پانا در مرکز استان ارسال می نمایند و در این بخش نیز حائز رتبه پنجم کشوری می باشیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با اشاره به اعزام زائرین به عتبات عالیات نیز اظهار داشت: در بخش عتبات عالیات تا کنون 8 کاروان با تخفیف ویژه به این سفر معنوی اعزام شده اند که در این بخش نیز در طول سه سال متوالی رتبه چهارم کشوری را کسب نموده ایم.

مصباح در ادامه گفت: در بخش مدرسین سازمان دانش آموزی که قبلا سه نفر فعالیت داشتند هم اکنون 29 نفر در سطح استان این مسئولیت را برعهده دارند.

وی از شناسایی و آموزش بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان در نقاط آسیب زای استان و تحت پوشش قراردادن آنان در قالب طرح تحول اجتماعی در سال 95 خبر داد و افزود: سازمان دانش آموزی در زمینه های بسیار متنوعی فعالیت می نماید.

مدیرسازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی برگزاری جشن عاطفه ها را با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) یکی دیگر از ماموریت های این سازمان در سراسر مدارس سطح استان برشمرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک جشن خودکفایی را در جهت کمک به محرومان جامعه برگزار نماییم.

مصباح در پایان اظهار داشت: مانور زلزله همه ساله به همت سازمان دانش آموزی در سطح کشور برگزار می گردد و با توجه به زلزله خیزی کشور دانش آموزان را در جهت آمادگی و مقابله با این حادثه غیرمترقبه آموزش می دهیم.

شایان ذکراست، در همایش مربیان پیشتاز و فرزانه خراسان شمالی، از مربیان رتبه دوم کشوری و همچنین از 100 مربی پیشتاز و فرزانه و مدیران مدارس استان که در طول یک سال فعالیت چشمگیری داشتند تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار