۲۳۴ واحد مسکونی خیرین مسکن ساز رشت با نازل ترین قیمت بهره برداری شد

طی مراسمی با حضور آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در گیلان وامام جمعه رشت فاز دو مجتمع مسکونی خیرین مسکن ساز به بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۶۲۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مهندس سعید میرزایی ، مشاور مجموعه گفت : خیرین مسکن ساز رشت با نام مجتمع مسکونی حضرت ثامن الائمه رشت توسط آیت الله قربانی تشکیل شد و خود ایشان نیز ریاست هیأت امنای خیرین مسکن ساز را بعهده دارند .

وی افزود : این مجموعه دارای ۶۲۷ واحد مسکونی ۷۰ متری است که فاز اول آن به تعداد ۲۰۱ واحد در سال ۹۴ با ۲۰ میلون تومان آورده بهمراه ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن واگذار شد .

وی ادامه داد : فاز دوم این مجموعه با آورده ۲۴ میلیون تومان و تسهیلات ۳۰میلیون تومان با آماده سازی کلیه امکانات آب ، فاضلاب ، برق ، گاز لوله کشی های لازم و نصب اتصالات مورد نیاز آماده واگذاری است که تنها پکیج و کابینت در تعهد ما نیست .

مهندس میرزایی در پاسخ مبلغ تمام شده واحد های این مجموعه در مقایسه با مسکن مهر گفت : چون نظر حضرت آیت الله قربانی واگذاری این واحد ها به افراد بی بضاعت فاقد مسکن است فلذا با تدبیر و تلاش ایشان این واحد ها حدود ۲۵ درصد ارزان تر از واحد های مسکن مهر واگذار می شود زیرا مسکن مهر با ۴۴ تا ۴۵ میلیون تومان آورده و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات واگذار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار