مستند تبلیغاتی جهانگیری از شبکه اول سیما پخش شد

مستند انتخاباتی «اسحاق جهانگیری» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امشب (یکشنبه) از شبکه اول سیما پخش شد.

کد مطلب: ۶۲۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، در ابتدای این مستند تبلیغاتی، مادر اسحاق جهانگیری با افتخار به فرزند خود که در برنامه «مناظره» بین 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر بود، نگاه می کرد.

جهانگیری در این مناظره در پاسخ به یکی از نامزدها که به حضورش به عنوان کاندیدا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری معترض بود، اظهارکرد: «اول اینکه من نمی دانم شما از کجا این حق را برای خود قائل هستید که برای بنده که سابقه کاری بیشتر و مهمتری داشته ام، اظهار نظر کنید. به صورت طبیعی، کارم را از دهستان آغاز و سپس در شهرستان و استان به سمت استاندار منصوب شدم و در ادامه وزیر و در حال حاضر نیز معاون اول رئیس جمهوری هستم.
طبیعی است که اگر بخواهم دنبال مسئولیت جدیدی باشم؛ باید به عنوان کاندیدای رئیس جمهوی خودم را در معرض دید مردم قرار دهم، حال چرا شما اینقدر بر آشفته اید و ما را به مدیریت 60 سال قبل متهم می کنید؟ ما در بهترین دانشگاه های داخل کشور درس خوانده ایم و حاضریم با افتخار این موضوع را بیان کنیم.»
در ادامه این مستند تبیلغاتی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید براینکه اسحاق جهانگیری هم رئیس خوب و هم دوست بسیار خوبی برای همه ما در دولت هستند، گفت: در دوران هایی که مذاکره سخت می شد، جهانگیری همیشه آماده بودند مشکلات ما را بشنوند و با ما گفت وگو کنند و به اعضای تیم مذاکره کننده دلگرمی بدهند.
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز درخصوص سابقه کاری جهانگیری افزود: به نظر من؛ او جزء یکی از مدیران ارشدی است که همه مسیرها را طی کرده و توانسته به این نقطه برسد.
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با بیان اینکه آقای جهانگیری فردی است که از شعار پرهیز می کند، گفت: او بیشتر کار می کند و برخلاف بعضی ها، فردی کم صداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار