مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی برای اولین بار در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی لدنی نژاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱۷۶۰ آزمون فیزیکی شیمیایی منابع، مخازن و شبکه توزیع، ۴۶۲۰ آزمون میکروبی از شبکه و مخازن، ۴۴۱۰ آزمون هتروتروف از شبکه و مخازن، ۹۳۰۰۰ آزمون کلرسنجی از مخازن و شبکه توزیع و ۴۲۰ مورد انجام آزمون فیزیکی شیمیایی فاضلاب در آزمایشگاه در سه سال و نیم گذشته محقق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲۰۰۰ آزمون فیزیکی شیمیایی فاضلاب به وسیله دستگاه آنلاین در سه سال و نیم گذشته انجام شده است.

لدنی نژاد بیان کرد: نصب دستگاه آنلاین بر روی خروجی پساب تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و همچنین پایش و رفع اشکالات احتمالی از اقدامات انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: اقدامات ویژه در راستای جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلای در استان به تعداد ۱۵۰۰۰ فقره در چند سال اخیر محقق شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی و اجرای راهکارهای اظطراری تامین و توزیع آب از دیگر فعالیت های انجام شده این شرکت است.

لدنی نژاد گفت: با تحویل گرفتن خط آب رسانی به گچساران از سد کوثر ضمن رفع فوری مشکلات اجرایی آن، افزایش دبی از ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه تحقق یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار