رئیس ستاد انتخابات پیشوا:

یک هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات در پیشوا آموزش می بینند

رئیس ستاد انتخابات پیشوا از آموزش نزدیک به یک هزار نفر از مجریان و دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سیدجمال جلیلی، رئیس ستاد انتخابات پیشوا، گفت: دوره های آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به این امر که ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات با توجه به برخی از مواد قانون و آئین نامه اجرایی، یکی از مهمترین موضوعاتی است که وزارت کشور برای آن برنامه ریزی و تاکید داشته است، افزود: این امر نیز در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان پیشوا قرار گرفته و در حال اجرا است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پیشوا ادامه داد: نزدیک به یک هزار نفر از مجریان و دست اندرکاران انتخابات اعم از نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، کاربران رایانه، بازرسان و سربازرسان و .... در این دوره ها، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

جلیلی اظهار داشت: جزوه جامع قوانین و مقررات انتخابات نیز تهیه شده و در اختیار همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان پیشوا قرار گرفته است.

مربی آموزش ستاد انتخابات کشور در پایان گفت: آموزش کسانی که بـه عنـوان امـین مـردم، امور انتخابات را بر عهده دارند امری ضروری است تا ضمن آموزش های لازم و فراگیری قوانین و مقررات مربوطه با رعایت دقت، صداقت و امانتداری بتوانند در مقابل آنچه که انجام می دهند پاسخگو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار