رئیس سازمان دانش آموزی قزوین:

طرح «هر مدرسه یک خبرنگار» در قروین اجرا می شود

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از اجرای طرح «هر مدرسه یک خبرنگار» در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، خطیب امامقلی در دوره خبرنگاری پانا که در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت:خبر گزاری پانا یکی از پایه های سازمان دانش آموزی است که به صورت تخصصی در حوزه دانش آموزی فعال می باشد و بستر مناسبی برای جذب دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری است.

وی افزود: بسیاری از خبرنگاران و سردبیران، دوران دانش آموزی خود را در خبرگزاری پانا سپری کرده اند که این اثرگذاری این خبرگزاری را در تربیت دانش آموزان نشان می دهد.

امامقلی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی قزوین توجه ویژه ای به مجموعه خبرگزاری پانا دارد، تصریح کرد: ما باید تمام دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری را در این خبرگزاری جذب کنیم و آموزش های لازم به این دانش آموزان داده شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: آموزش های خبرنگاری در استان قزوین در قالب دوره های مقدماتی و پیشرفته پیش بینی شده است و دانش آموزان پس از طی دوره های مقدماتی، به صورت پیشرفته آموزش می بینند.

امامقلی نقش خبرنگاران دانش آموز در پوشش برنامه های حوزه آموزش و پرورش را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: باید ما در هر ناحیه ای از استان دانش آموز خبرنگار داشته باشیم و برنامه های تمام حوزه های استان به صورت حرفه ای پوشش داده شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از اجرای طرح «هر مدرسه یک خبرنگار» در استان خبر داد و اعلام کرد: ما در صدد آن هستیم که خبرگزاری پانا استان در هر مدرسه یک خبرنگار داشته باشد و با برنامه هایی که پیش بینی شده، امیدواریم که به این نقطه دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار