در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

واکنش حقانی به مستند تبلیغاتی قالیباف

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر خطاب به شهردار تهران گفت: کاش به جای حوادث معدن آذرشهر و تصادف قطار سمنان، حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکو را نشان می دادید.

کد مطلب: ۶۲۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، همزمان با پخش مستند تبلیغاتی قالیباف با اعلام اینکه این مستند سراسر سیاه نمایی بود و تصویری از کشورمان در این مستند ترسیم شد که به جای آنکه نشان دهنده عظمت ایرانی اسلامی باشد کشورمان را شبیه کشوری همچون سومالی در شاخ آفریقا نشان داد، گفت: در آغاز این مستند تصاویری از حادثه اخیر معدن آذرشهر استان گلستان در فاصله 400 کیلومتری تهران و سانحه چندماه پیش تصادف قطار در سمنان و در فاصله 250 کیلومتری تهران به نمایش گذاشته شد. کاش تبلیغات چی ها و دوربین های تبلیغاتی ایشان به جای اینکه صدها کیلومتر رنج سفر را تحمل کنند، تصاویری از ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران و در چند صد متری دفتر وی که در آتش بی تدبیری و سوء مدیریت به خاکستر تبدیل شد و جمعی از آتش نشانان ایثارگر شهرمان جان عزیز خود را در نتیجه فقدان مدیریت از دست دادند نشان می داد. آتش نشان هایی که نه تنها گوشت و پوست آنها بلکه استخوان های آنها نیز ققنوس وار به خاکستر تبدیل شد و دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی که بتواند تسلی بخش خانواده داغدار آنها و همشهریان تهرانی و مردم ایران باشد.

حقانی در ادامه به پخش تصاویر پل صدر و تمسخر معاون اول رئیس جمهور توسط معاون قالیباف اشاره کرد و گفت: معلوم است که هیچ ماست بندی نمی گوید ماست من ترش است. آقایان با 6 و 7 هزار میلیارد تومانی که برای ساخت پل صدر بر باد دادند می توانستند حداقل 30 کیلومتر مترو بسازند و به 170 کیلومتر موجود اضافه کنند تا بخشی از وظایف خود را بر اساس برنامه پنجساله دوم شهر تهران جامه عمل بپوشانند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران اضافه کرد: 6 هزار میلیارد تومان یعنی دست کم 10 هزار اتوبوس دو کابین که اگر توسط شهرداری خریداری می شد، مردم دیگر در ایستگاه های اتوبوس معطل نبودند و فشردگی و سختی را در داخل اتوبوس ها تحمل نمی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار