معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

معلمی الگوی بی بدیل و تاثیر گذارترین شغل در جامعه است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و هیئت همراه در مراسم تجلیل و تکریم از زحمتکشان عرصه تعیلم و تربیت در رودان شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۲۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از هرمزگان، موسی دادی زاده در این مراسم با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش در رودان گفت: ما قدردان زحمات و تلاشهای اعضای شورای آموزش و پرورش در استان و شهرستان ها هستیم،چرا که مصوبات آنها تا کنون توانسته است مشکلات زیاد را از میان بردارد و موجبات رشد و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت را فراهم آورد.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام به کررات در خصوص اهمیت علم آموزی تاکید داشته است و این امر جایگاه نظام تعلیم و تربیت را در شکل گیری نظامی اسلامی مبتنی بر علم ودانش مسلمانان نشان می دهد.

دادی زاده یادآور شد: اهمیت شغل معلمی از آنجایی پیداست که پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند: به دنبال علم آموزی باشید حتی اگر در کشور چین باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان معلمی را الگوی بی بدین نقش ها و تاثیر گذارترین شغل ها در جامعه عنوان کرد و در ادامه افزود: الگویی که فرزندان از معلم می گیرند و به تعالیم وی عمل میکنند، هیچ گاه قابل مقایسه با تربیت توسط والدین نیست، چرا که آنها دانش معلم خود را بالاتر از هر علمی می دانند.

این مسئول معلم را منشاء تعالیم روح بخش و اثر گذار در جامعه دانست و در ادامه اظهار داشت: معلم می تواند با تعالیم خویش جامعه ای را به سوی سعادت دنیوی و اخروی هدایت کند و یا به ورطه نابودی بکشاند.

وی در ادامه بیان داشت: نظام تعلیم و تربیت با مبنا قراردادن اصول و تربیت اسلامی، روز به روز به سوی موفقیت و پیشرفت های گوناگون علمی در جهان به پیش می ورد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموز و پرورش هرمزگان با بیان دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان هرمزگانی در جشنواره های کشوری و جهانی خاطرنشان ساخت: پیش قدم شدن در راه اسلام و بهره مندی از علوم اسلامی با تلاش و همت سبب شد تا دانش آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی 96-95 بتوانند بر قله های رفیع موفقیت های علمی در استان باایستند.

دادی زاده با تاکید بر آگاهی بخشی عمومی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خاطرنشان کرد: رای دادن نوعی شهادت نسبت به افرادی ایست که می خواهد برای سرنوشت ملت با درایت و منطق تصمیم بگیرند و این شمایید که با حضور خود در پای صندوق های رای، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید می کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار