مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق تلاش وحدت بخش بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان تاکنون با برگزاری جلسات مختلف گام بزرگی در راستای وحدت و رفع برخی از مسائل برداشته است.

کد مطلب: ۶۱۸۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در نشست با مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت پذیرفته صنعت آب و برق در استان مرکزی افزود: کسب رتبه های برتر صنعت آب و برق استان در حوزه های مختلف نشانگر مجموعه پویا و متعهد این صنعت است.

وی کسب رتبه های برتر کاهش پیک بار توسط صنعت برق، کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی، کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی در کشور طی دو سال متوالی، تبلیغات گسترده در راستای مدیریت مصرف آب و برق و اطلاع رسانی بر روی تابلوها و پست های برق برای اولین بار در کشور و ... از جمله فعالیت های شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان دانست.

است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در خصوص چالش انتقال نيروها، وضعيت نابسامان مالي و كاهش فروش انشعاب، كاهش درآمد و عدم پرداخت سنوات پرسنل بازنشسته و افزايش مبلغ حق بيمه مشاغل سخت و زيان آور سازمان تأمين اجتماعي و ... مطالبی را بیان کرد.

در این نشست مدیران عامل صنعت آب و برق استان مرکزی به بیان گزارش هایی در حوزه منابع انسانی شرکت زیرمجموعه و چالش های موجود پرداختند.

همچنین معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و هیات همراه از دوچرخه برقی، مرکز 121 و مرکز GIS این شرکت بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار