کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مسابقات قرانی نواحی و مناطق به خوبی رصد شد/تعامل همراه با نظارت

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:استفاده از منابع و ظرفیت های مناطق می تواند ما را بیشتر موفق کند و تعامل همراه با هدایت و نظارت باعث موفقیت بیشتر می شود.

کد مطلب: ۶۱۶۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

عباس ایپچیان درحاشیه پنجمین روز از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اردوگاه الغدیر در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: امسال از نظر کیفیت و از نظر این که توانستیم منابع و محتوای مسابقات را به موقع به دانش آموزان برسانیم مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و با بازدیدهایی که از مناطق انجام داده ایم سعی کرده ایم تا دانش آموزان مستعد انتخاب شوند.

وی افزود: کلاس های توانمندسازی برای منتخبین نواحی و مناطق برگزار شد چون معتقدیم اگر در سطح مناطق و نواحی کیفیت مسابقات خوب باشند سایر مراحل نیز خوب خواهد بود.

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: از نظر برنامه ریزی و مکان سعی کرده ایم وضعیت مطلوب باشد و طی نظر سنجی که انجام داده ایم مسابقات از نظر کیفی و مکانی بهتر شده است.

ایپچیان با بیان این که سال قبل 22 مقام کشوری داشته ایم و امیدواریم امسال موفقیت های بیشتری کسب کنیم، ادامه داد: برای کسانی که برای مرحله کشوری منتخب می شوند دور ه های آمادگی برگزار می شود تا نتایج بهتری در سطح کشوری کسب شود.

وی در مورد کم و کاستی های مسابقات گفت: ما سعی می کنیم هر سال بعد از مسابقات نقاط قوت و ضعف را ارزیابی کنیم و حتی به داوران فرم نظر سنجی داده می شود.

کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که امسال شهرستان هایی مانند آذرشهر و مرند فعال تر بودند، گفت: هدف ما این است که مناطقی بهتر عمل کرده اند الگوی مناطق دیگر باشند تا بتوانند مناطق دیگر نیز از تجربیات آنها استفاده کرده و بهتر شوند و استفاده از منابع و ظرفیت های مناطق دیگر می تواند ما را بیشتر موفق کند و تعامل همراه با هدایت و نظارت باعث موفقیت بیشتر می شود.

ایپچیان گفت: سعی می کنیم هرچه سریعتر نتایج داوری را مشخص کنیم تا برگزیدگان تمرین بیشتری داشته باشند و چون ماه مبارک رمضان در پیش است سعی می کنیم تا آن موقع کلاس ها برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار