جلسه هم اندیشی مجمع مدرسین ومربیان گیلان برگزارشد

جلسه هم اندیشی مجمع مدرسین ومربیان استان گیلان در راستای برگزاری اردوی یاورمربیان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مدیر سازمان دانش آموزی گیلان ضمن آرزوی توفیق برای همه مدرسین ومربیان در سال جدید از کلیه مدرسین جهت تدریس در دوره های تربیت اجتماعی مربیان تشکر بعمل آورد.

وی همچنین برنامه های در دست اقدام را تبیین نموده واظهار داشت:انتظار می رود جشن سپاس معلم توسط مدرسین ومربیان در سطح استان با قدرت هرچه بهتر برگزار گردد.

کرمی بیان کرد: برای اجرای برنامه ها وفعالیتهای سازمانی مدرسین ومربیان در سطح استان باید تمام همت خود را بکاربندد ویکی دیگر از این برنامه ها ،اجرای جشن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی می باشد که انشالله با پشتیبانی وهمراهی شما می توان این برنامه را به مانند همیشه با قدرت برگزار نماییم.

مدیر سازمان دانش آموزی با تاکید بر اجرای اردوی یاور مربیان استان گفت: برای اینکه فعالیتهای سازمان نمود ونمای واقعی خود را نشان دهد مانوردر آموزشهای لازم یاور مربیان در اردوهاست.

وی همچنین بیان کرد: اردوی یاور مربیان در واقع آموزش مهارت اجتماعی ومهارتهای زندگی است که باید خروجی خوبی را ارائه نماید تا با اطمینان خاطر از عملکرد مربیان در طول یکسال بتوانیم به اجرای فعالیتهای گوناگون بپردازیم.

کرمی افزود: انتظار می رود نتیجه گردهمایی امروز شما برنامه ریزی دقیق وهمه جانبه برای برگزاری اردوی یاور مربیان باشد.

وی گفت: جهت برنامه ریزی دقیق ورفع مشکلات احتمالی لازم است مدرسین وعوامل اجرایی بازدیدی از اردوگاه بعمل آورند.

در پایان مجمع مدرسین ومربیان با شور ومشورت هم تصمیماتی اتخاذ نمودند وقرار شد جلسات هم اندیشی دیگر برای برنامه ریزیهای دقیق تر برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار