اولین نشست شورای اداری ری در سال جاری برگزار شد

اولین نشست شورای اداری شهرستان ری در سالجاری با حضور هاشم زایی و علیجانی زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، بخشداران، دهیاران، شهرداران و ائمه جمعه این شهرستان در شهرک فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،معاون سیاسی انتظامی فرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه در این نشست با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری انتخاباتی شایسته در شهرستان ری آماده شده است افزود: بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستای این شهرستان نیز به پایان رسیده است .

هادی تمهیدی تعداد کاندیداهای ثبت نام شده در شهر و روستاهای شهرستان ری را 837 نفر ذکر کرد و افزود: صلاحیت 763 نفر مورد تایید قرار گرفت ضمن اینکه 56 نفر رد صلاحیت شده و 18 نفر تاکنون انصراف قطعی داده اند

وی گفت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در شهرستان ری 333 شعبه ثابت و 20 شعبه سیار شهری و همچنین 87 شعبه ثابت و 8 شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.

تمهیدی ادامه داد: از مجموع 448 شعبه در نظر گرفته شده، 207 شعبه در مساجد، 32 شعبه در حسینیه ها،145 شعبه در مدارس و 64 شعبه در ادارات و سایر مراکز مستقر خواهند شد.

وی قانون و اجرای آن را مهمترین عنصر برگزاری انتخابات ذکر کرد و افزود: هیچ اقدام غیرقانونی در مراحل مختلف رای گیری و انتخابات قابل پذیرش نبوده و با آن به شدت برخورد می شود ضمن اینکه فعالیت های غیرمجاز تبلیغاتی افراد، ادارات و نهادها کنترل و رصد می شود .
تمهیدی بر مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری فارغ از نتیجه نهایی انتخابات از اهمیت بالایی برای همه برخوردار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های شهرستان ری در حوزه صنعت، تجارت و صنوف گفت: شهرستان ری در استان تهران و حتی کشور دارای رتبه بالایی از نظر اقتصادی است.

عزیزالله افضلی گفت: سال گذشته جلسات مکرری با نمایندگان و نخبگان علمی و اقتصادی و همچنین صاحبنظران دستگاه های مختلف برگزار شد که در رشد پایدار بخش های صنعتی و تولیدی شهرستان ری موثر بود

وی برگزاری همایش اتاق اصناف که منجر به تشکیل کمیته تخصصی در حوزه های مختلف شد را از جمله دستاوردهای اداره صنعت شهرستان ری ذکر کرد و افزود: ستاد تسهیلات شناسایی و رفع موانع تولید که پیش از این غیرفعال بود در سال گذشته فعال بود و اقداماتی در شناسایی و رفع مشکلات تولید کنندگان انجام داد که منجر به رشد فعالیت واحدهای تولیدی شد.

افضلی گفت: از 168 واحد صنعتی در شهرری به اتفاق مسئولان شهرستانی، استانی و نمایندگان مجلس بازدید شد و پس از احصای مشکلات آنان تصمیمات موثری برای رفع آن اتخاذ شد که 358 مصوبه ماحصل این بازدید ها بود که 83 درصد آن محقق شد .
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ری نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های این نهاد گفت: برنامه ویژه نظارتی در ایام نوروز برای کنترل قیمت کالاهای مختلف از سوی این نهاد اجرا شد.

محمد کمالی نیا گفت: 104واحد در ایام نوروز مورد بازرسی قرار گرفت که 68 واحد تذکر ارشادی دریافت کرده و در رابطه با 26 واحد نیز پرونده رسیدگی تشکیل شد.

وی با اشاره به بازرسی نوروزی از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ضرورت ساماندهی واحدهای فروش کالا در این مجموعه تاکید کرد و افزود: عرضه مناسب و مطلوب کالا به همراه قیمت مناسب و مصوب از اهداف این بازرسی بود و امیدواریم که حقوق مصرف کنندگان در این فرودگاه رعایت شود.

کمالی نیا بر ساماندهی غرف فرودگاه و شفافیت قراردادهای منعقد شده برای جلوگیری از اجحاف به مصرف کنندگان و خریداران کالا در این فرودگاه تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار