مدیر آموزش و پرورش مراغه:

فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب سبب ارتقاء سطح زندگی می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: با فرهنگ سازی استفاده صحیح و بهینه از آب ،سطح زندگی را ارتقاءخواهیم داد.

کد مطلب: ۶۱۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز آذربایجان شرقی، جلیل اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح داناب (نجات آب ) که در دبیرستان پسرانه شهید صارمی مراغه برگزار شد ، به وضع دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: بحرانی بودن وضع این دریاچه موجب بروز مشکلات زیست محیطی و مشکلات تنفسی در این مناطق خواهد بود و ضرورت دارد به فکر فرهنگ سازی استفاده صحیح از آب و طرح نجات دریاچه باشیم.

وی فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب را ضروری دانست و اظهار کرد :بایستی این فرهنگ سازی در خانواده ها به عنوان بحث علمی مطرح تا به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود.

اسلامی در ادامه به طرح داناب اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح ، انتقال مسائل و چالش های بخش آب از طریق دانش آموزان به خانواده ها و اولیای آن ها و جلب توجه به مساله کمبود آب هست.

مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: در این طرح با استفاده از ظرفیت مدارس و انجمن های اولیا و مربیان نسبت به آگاه سازی معلمان و خانوده های دانش آموزان اقدام می شود.

مسئولین سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ، مسئولین امور آب آذربایجان شرقی و همچنین مسئولین مدیریت جهاد کشاورزیمراغه از دیگر میهمانان حاضر در این آیین بودند.

گفتنی است مخاطبین طرح داناب ، دانش آموزان دوره متوسطه اول هستند و برگزاری کارگاه آموزشی ومسابقات نقاشی ، کاردستی ، فیلم کوتاه ، عکاسی و کاریکاتور با رویکرد نجات آب از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار