در فهرستی جدید اعلام شد؛

استاد گیلانی در لیست ۲۲۸ دانشمند برترایرانی پایگاه استنادی I.S.I

دکتر«جعفر بی آزار» استاد نیمه وقت دانشگاه آزاد رشت در لیست پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز(ISI-ESI) به عنوان یکی از ۲۲۸پژوهشگر ایرانی از یک درصد دانشمندان برتردنیا معرفی شد.

کد مطلب: ۶۱۳۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، دکتر «جعفر بی آزار» استاد نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در لیست پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) ، به عنوان یکی از ۲۲۸ پژوهشگر ایرانی از یک درصد دانشمندان برتر دنیا معرفی شد.

پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا پرداخت که هر دو ماه یک بار و بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز شده و در این راستا مرجعیت علمی مبنای گزینش دانشمندان برتر در این پایگاه است.

بر اساس اطلاعات استخراج شده در مجموع ۲۲۸ ایرانی طلایه داران علم هستند که از این تعداد، اسم ۹ نفر از اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می خورد.

مرجعیت علمی براساس تعداد ارجاعات صورت گرفته به پژوهش پژوهشگران تعیین شده و این ارجاعات یا استنادها بیانگر میزان استفاده از نتایج پژوهش های منتشر شده است.

هر چه تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های یک محقق بیشتر باشد، کیفیت پژوهش های وی بالاتر بوده و این پژوهش ها از طرف جامعه علمی بیشتر پذیرفته شده اند.

تعداد ارجاعات صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در ۱۰ سال اخیر موجب شد تا برای انتخاب دانشمندان یک درصد برتر دنیا تعداد این ارجاعات شمارش شده و محققان در ۲۲ رشته موضوعی طبقه بندی شدند و بر اساس تعداد استناد های دریافت شده به صورت نزولی مرتب سازی و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر دنیا انتخاب شوند.

در اسامی معرفی شده پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) نام دکتر «جعفر بی آزار» استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که به صورت نیمه وقت با این واحد دانشگاهی همکاری دارد در ردیف ۱۶۱ این لیست در حوزه ریاضیات بر اساس جدیدترین آمار دانشمندان برتر ایرانی دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار