مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون :

آئین افتتاح نمازخانه وسالن چند منظوره خیرساز دبستان ارشاد

با حضور شورای آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ، آئین افتتاح نمازخانه و سالن چند منظوره خیر ساز دبستان ارشاد روستای ورپشت شهرستان تیران و کرون برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۲۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از علیرضا مرزبان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون آئین افتتاح نمازخانه وسالن چند منظوره خیر ساز دبستان ارشاد روستای ورپشت با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید . آئیین افتتاح این فضای خیر ساز توسط امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام والمسلمین رشیدیان و فرماندار شهرستان ، رحمانی انجام گردید و اولین نماز جماعت ظهر و عصر با حضور مسولین ودانش آموزان و به امامت امام جمعه شهرستان در این مکان اقامه گردید. سپس مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از خیر ؛ مصطفی مهدوی تقدیر وتشکر نمود .

علیرضا مرزبان در ادامه افزود: وجود خیرین و مشارکت مردم باعث می شود آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده با دل گرمی و موفقیت بیشتر عمل نماید و البته تمام فعالیتهایی که ما برای آموزش و پرورش فرزندانمان انجام میدهیم علاوه بر باقیات الصالحات حرکت در مسیر تربیت صحیح نسل آینده خود ما است .در این مراسم دهیار روستای ورپشت مژده افتتاح طرح نمازخانه و سالن چند منظوره دبستان شهید اشرفی اصفهانی روستا توسط خیرین را به حاضرین در این برنامه داد . در پایان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ، فرمانداری شهرستان ، دهیاری روستای ورپشت ، دانش آموزان و پرسنل دبستان ارشاد با اهدای لوح تقدیر های جداگانه از این خیر تقدیر به عمل آوردند . شایان ذکر است این سالن چند منظوره توسط خیر ارجمند آقای مصطفی مهدوی جهت یادبود مادر و پدر مرحوم ایشان ( زنده یادان حاج غلامرضا مهدوی و حاجیه خانم کوکب فخاری باهزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و با زیر بنای 120متر مربع احداث گردیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار