اشتغال بيش از ٤٥٠٠ نفر با افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه در بهشهر

فرماندار بهشهر گفت: افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه توليدی و زيربنايی با اعتبار بيش از 10هزارمیلیارد ریال که با حضور رییس جمهور انجام شد برای بيش از ٤٥٠٠ نفر در بهشهر شغل ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۶۱۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، دکتر حسن روحانی به همراه وزیران در سفری یک‌روزه به مازندران با حضور در بندرامیرآباد بهشهر 13طرح اقتصادی، تولیدی، زیست محیطی، صنعتی و... با اعتبار 10هزار میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

بازدید و افتتاح کارخانه کاغذسازی و 6 پست اسکله امیرآباد بهشهر از جمله طرح های مهمی است که در سفر رئیس جمهوری به مازندران به بهره برداری رسید که با بهره برداری از 6 پست اسکله در این بندر ظرفیت بارگیری و تخلیه بار در این بندر به حدود 7.5 میلیون تن می رسد.

بیش از 6 هزار میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز پروژه های افتتاحی و یا کلنگ زنی در بندرامیرآباد در سفر رئیس جمهوری از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است که با بهره برداری از آن‌ها حداقل برای یک هزار و 700 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.

مهمترین پروژه‌های افتتاحی در بندر امیرآباد شامل کارخانه کاغذ سازی، 6 پست اسکله، 2 دهنه سیلوی ذخیره گندم، انبار ذخیره روغن ، تجهیزات بارگیری و تخلیه مدرن و دیوار حفاظتی بوده است.

سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر در حاشيه اين مراسم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 13طرح در بهشهر همزمان با حضور رییس جمهور به بندرامیرآباد بهشهر گفت: این طرح ها با اعتباري بيش از 10هزار میلیارد ریال در بخش توسعه بندرامیرآباد، افتتاح واحدهای اقتصادی و تولیدی، احیای میانکاله، راه دسترسی رستمکلا به بندر و... افتتاح و کلنگ زنی شد.

نماينده عالي دولت در شهرستان ، با اشاره به عملیات اجرایی بزرگ ترین شهرک صنعتی شرق مازندران در بهشهر افزود: این طرح با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال اجرایی شد.

وی گفت: مساحت این شهرک صنعتی بیش از هزارهکتار است که با اجرایی شدن آن برای 1000 نفر ایجاد اشتغال می شود.

سجادی گفت: مزیت این شهرک صنعتی در شرق مازندران، نزدیکی به بندرامیرآباد، فرودگاه و استقرار زیرساخت های مورد نیاز در نزدیکی این اراضی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار