با حضور رییس جمهور در مازندران

افتتاح همزمان ۷ کلینیک ویژه در شهرستان‌های مازندران

همزمان با حضور رییس جمهور در مازندران ۷ کلینیک ویژه در شهرستان‌های استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۱۲۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، با حضور رییس جمهور درمنطقه اقتصادی امیرآباد مازندران، به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت و درمان ۷ کلینیک‌ویژه در ۷ شهرستان استان افتتاح شد.

توسعه و تجهیز اورژانس و احداث بلوک زایمان طبیعی در بیمارستان شهدای زیراب، توسعه بخش‌هایی از بیمارستان شهید رجایی تنکابن، احداث و تجهیز اورژانس بیمارستان امام سجاد بابلسر، احداث و تجهیز اورژانس بیمارستان شهدای محمودآباد و توسعه و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی ساری از سایر طرح‌های بهره‌برداری شده در این سفر بوده است.

وزیر بهداشت و درمان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: ۲۲۵ کلینیک‌ویژه در ۲۲۰ شهر برای ایجاد ۶ هزار و ۵۰۰ مطب طراحی شده است که در مجموع ۲۸۵ هزار مترمربع مساحت و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری را در بر گرفته است.

سید حسن هاشمی با اشاره به تعداد دو برابر شدن تعداد تخت‌های اورژانس و بخش دیالیز در مازندران در دولت تدبیر و امید گفت: در این دوره یک‌هزار و ۲۵۰ تخت تحویل بیمارستان‌ها دادیم‌ و ۱۰۰۰ تخت دیگر نیز در حال ساخت است.

هاشمی با اشاره به گردشگر پذیر بودن مازندران گفت: در ایام نوروز امسال ۲۰۰ هزار نفر به اورژانس مازندران مراجعه داشته‌اند.

وی افزود: ۳۰ هزار مترمربع در این دولت به فضای اورژانس استان افزودیم.

هاشمی به وجود ۲۸۰ خانه بهداشت روستایی در طول ۱۲ سال دولت‌های قبلی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که در این دولت ۲۳۰ خانه بهداشت در روستاها احداث شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار