انتخاب 96 در صدا و سیمای مازندران

صدا و سیمای مازندران در آستانه انتخابات سرنوشت ساز سال96، برنامه های متنوعی در این حوزه تدارک دیده است.

کد مطلب: ۶۱۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، این سازمان در راستای اهداف عالیه سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر تنویر افکارعمومی وشفاف سازی فضای سیاسی مردم جهت انتخاب اصلح و کمک به تبیین ابعاد انتخابات سرنوشت ساز سال96 ، برنامه های متنوع تدارک دیده است.

علاوه بر ویژه برنامه های انتخاباتی، در تمام برنامه ها به امر مهم انتخابات پرداخته می شود. بدیهی است کمک به تشخیص مسیر با رعایت اصل بی طرفی سرلوحه تولید کنندگان برنامه خواهد بود.

برنامه های شبکه مازندران درحوزه های صدا، سیما و خبر از بهمن 95 شروع شده و تا روز انتخابات ادامه می یابد. فعالان تولید برنامه های انتخاباتی شبکه مازندران در سه دوره تبیینی، تشریحی و در نهایت روز انتخاب به صورت تهییجی، جلوه های حضور حماسی و مردم سالاری مردم ولایتمدار مازندران را به عنوان بخش مهم از پیکره ایران اسلامی به تصویر خواهند کشید.

درحوزه سیما، ویژه برنامه انتخاباتی «ویشار» به تهیه کنندگی علی‌اصغر باباکوهی به تعداد 26 برنامه 35 دقیقه ای و با ساختار ترکیبی، درقالب آیتم های متنوع نظیر بخش کارشناسی، دعوت از نخبگان، اندیشمندان حوزه ودانشگاه، گزارش، سخنان گهربار امام خمینی و مقام معظم رهبری، سرود های حماسی و محلی، پیام های مردمی و به صورت موردی در برنامه های خانواده در9 قسمت50 دقیقه ای، صوایی 18 برنامه 60 دقیقه ای، مازرونی شو 18 برنامه 60 دقیقه ای و در نهایت دو ویژه برنامه زنده روز انتخابات با600 دقیقه و برنامه" بهترین انتخاب"دربخش تهییجی، و به صورت گزارشی در 26 قسمت 10دقیقه ای، پایان بخش تلاش همکاران سیما در این برهه از تاریخ تعیین سرنوشت خواهد بود.

درحوزه صدا، ویژه برنامه حماسه ملت به تهیه کنندگی علیرضا دهقان به تعداد 26 برنامه30 دقیقه ای، در قالب کارشناسی با دعوت از کارشناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه و گزارش های مردمی، سرودهای حماسی و محلی، ویژه برنامه ترکیبی نمایشی «موج همدلی» به تهیه کنندگی فرهاد قلی نژاد در26 قسمت90دقیقه ای و «فرصت انتخاب» (میز گرد) به تهیه کنندگی دکتر خدابخش غلامی با آیتم های متنوع و جذاب، نظیر سخنان بزرگان وکلام امام و رهبری، سرودهای محلی و حماسی و استفاده از راهنمایی کارشناسان خبره حوزه و دانشگاه به تصمیم مردم درمیزان شناخت آنان کمک خواهند کرد.

حوزه خبر هم بنا بر وظیفه ذاتی خویش به تشخیص درک سیاسی مردم کمک خواهد کرد. فعالان عرصه خبر در بخش های مختلف خبری همچون گفتگوی ویژه خبری و تماس رو در رو با مسئولان سیاسی و اجرایی و به صورت لحظه ای مردم را درجریان وقایع انتخابات خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار