در گردهمایی مربیان دوره اول و دوم متوسطه عنوان شد:

دانش آموزان دارای شرایط برتر علمی، در اولویت ثبت نام قرار دارند

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تحصیلی جاری امیرعباس سلطانیان، معاون متوسطه اداره کل اموزش و پرورش در گردهمایی مدیران و مربیان متوسطه اول و دوم فنی و حرفه ای و کاردانش و مشاوران به برشماری راهکار های اموزش و پرورش پرداخت و گفت: اموزش و پرورش نهایت سعی خود را در رشته های مورد علاقه دانش آموزان بکار می گیرد اما درنهایت دراولویت ثبت نام دانش اموزانی که در شرایط بهتر و برتر علمی هستند، قرار خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۱۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: عباس سلطانیان، معاون متوسطه اداره کل اموزش و پرورش در گردهمایی مدیران و مربیان متوسطه اول و دوم فنی و حرفه ای و کاردانش و مشاوران به برشماری راهکار های آموزش و پرورش پرداخت و گفت:آموزش و پرورش نهایت سعی خود را در رشته های مورد علاقه دانش آموزان بکار می گیرد اما درنهایت دراولویت ثبت نام دانش آموزانی که در شرایط بهتر و برتر علمی هستند، قرار خواهند داشت.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش ضمن معرفی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 به عنوان یکی از موفق ترین ناحیه ها گفت: به علت اهمیت فراوان آموزش و پرورش در کشور و تربیت افراد، هدایت تحصیلی امری مهم و کارآمد تلقی می شود که البته باید ما در این ارگان فرهنگی و آموزشی براساس بازار کار و ارتقای کارآفرینی، نیروی انسانی را که همین دانش آموزان ما هستند آموزش دهیم.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت مشاوره تحصیلی در امر هدایت تحصیلی تصریح کرد: اگر عملکرد نامطلوبی در نظام آموزشی ما به چشم می خورد این امر ناشی از عدم آموزش و توجیه اولیا، دانش آموزان و همکاران ماست.

عباس سلطانیان بااشاره به انتخاب رشته دانش آموزان خظاب به فرهنگیان گفت: خواهش من از شما این است که اولیا دانش آموزان را از اهمیت انتخاب رشته فرزندانشان آگاه سازیم چراکه آینده شغلی فرزندان این سرزمین در دستان ما است.

وی با تاکید بر اشراف کامل مدیران در امر آموزش عواملی چون آشنایی با جامعه، نظام آموزش و پرورش، قوانین و مقررات، . البته تجزیه و تحلیل مشکلات مدارس و این نظام تربیتی را مهم تلقی کرد و بیان کرد: مهمترین محور همه نظام ها به ویژه نظام آموزشی در امر تربیت و هم آموزش خانواده محسوب می شوند.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار