مازندران آماده برگزاری مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و فجر است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از آمادگی این استان برای برگزاری شایسته مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و جام بین المللی فجر در ساری خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حبیب حسین‌زادگان در نشست خبری هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در سالن اجتماعات هتل اسرم ساری، اظهار داشت: حمایت ویژه ای از سوی شهردار ساری به واسطه برگزاری شایسته این رویداد بین المللی در ساری می‌شود.

وی افزود: همدلی و همگرایی که بین اصحاب رسانه و جامعه ورزش وجود دارد امیدواریم شاهد روزهای بیادماندنی در رشته‌های متعدد ورزشی خصوصا تکواندو باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه شرایط بسیار خوب برای برگزاری باشکوه با مشارکت مدیران استانی و جامعه ورزش مازندران برای برگزاری این دو رویداد بین المللی فراهم است، تصریح کرد: بار دیگر مازندران میزبان مسابقات بین‌المللی در رشته‌های پرطرفدار ورزشی نظیر تکواندو است.

حسین زادگان در پایان اظهار کرد: از همه ظرفیت های استانی برای برگزاری شایسته و مطلوب این دوره از رقابت‌ها باید استفاده کنیم تا این رویداد مهم ورزشی در استان ماندگار شود.

شایان ذکر است، هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا روزهای 24 و 25 فروردین و بیست و هشتمین دوره جام بین المللی فجر روزهای 27 و 28 فروردین به میزبانی استان مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار