دیدار فرماندار شهرستان ری با امام جمعه

فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان و جمعی از روسای ادارات شهرستان ری همزمان به مناسبت سال جدید و با امام جمعه شهرری دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۱۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام شاهچراغی در این دیدار با اشاره به شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیان داشت: تمام مدیران و مسئولان شهرستان ری در انجام وظایف خود باید تحقق سیاست های شعار سال را در دستور کار خود قرار دهند تا کشور از شرایط فعلی به حالت مطلوب تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته از طرف فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی امروز شاهد کمترین دغدغه و مشکل در اداره امور شهر و شهرستان هستیم.

در ابتدای این دیدار هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه همدلی، همراهی و همزبانی خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان ری پدید آمده است خاطر نشان کرد: ائمه جمعه بخش های مختلف شهرستان ری با راهنمایی های سازنده مسئولان شهری را به انجام هر چه بهتر وظایف خود ترغیب کرده اند و از سوی دیگر با ارتباط موثری که با اقشار مختلف مردم دارند آنان را از فعالیت های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی آگاه نموده اند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های اقتصادی کشور و شهرستان در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیج شده اند افزود: دولت در طول دو سال گذشته در تمام بخش ها اجرایی و اقتصادی در جهت رفع مشکلات مردم، ایجاد تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداشته است ولی چون مقوله اقتصاد مقاومتی چند وجهی است نیاز به حضور و مشارکت مردم و نخبگان نیز در این میان احساس می شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار