تنیس دیویس کاپ/

تنیسور ویتنامی مصدوم شد و نداف برد/ شانس بقای ایران افزایش یافت

تنیسور تیم ملی کشورمان مقابل حریف ویتنامی خود در مسابقات گروه دوم دیویس کاپ به برتری دست یافت.

کد مطلب: ۶۱۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،‌ در دومین دیدار بخش انفرادی رقابت تنیس دو تیم ایران و ویتنام در چارچوب پیکارهای گروه دوم دیویس کاپ آسیا - اقیانوسیه، حمیدرضا نداف به مصاف نگوئن هوانگ تین رفت.

در حالی که این دیدار در ست نخست با نتیجه 5 بر 4 به سود نماینده کشورمان پیگیری می‌شد، به دلیل مصدومیت بازیکن ویتنام، این دیدار به سود نداف به پایان رسید. به این دلیل ملی‌پوشان کشورمان در مجموع با نتیجه 2 بر صفر روز نخست بازی‌ها را به پایان رساندند. پیش از این بازی خالدان در دیگر دیدار انفرادی این مسابقات، حریف خود را 3 بر صفر شکست داده بود.

در ادامه این مسابقات فردا (19 فروردین ماه) و در دیدار بخش دو نفره، اشکان شکوفی و امیروالا معدنچی با لی کیوک خانه و فان مینه مسابقه می‌دهند و در روز سوم و در دیدارهای انفرادی شاهین خالدان به مصاف نگوئن هوانگ تین می‌رود و حمیدرضا نداف نیز به رقابت با فان مینه می‌پردازد.

رقابت‌های جام دیویس در گروه دوی آسیا - اقیانوسیه طی روز‌های 18 تا 20 فروردین‌ ماه سال 96 در ورزشگاه 22 بهمن اصفهان برگزار می‌شود و تیم‌های ملی تنیس ایران و ویتنام برای بقا در گروه دوی آسیا - اقیانوسیه به مدت سه روز به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار