پایان تور ساری‌گردی و استقبال بی‌نظیر مسافران

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت: با استقبال ۱۰ هزار و ۳۰۰ مسافر، تور ساری‌گردی امروز پایان یافت.

کد مطلب: ۶۰۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، رضا مردانی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به افزایش استقبال 3 هزار نفری از تورهای ساری‌گردی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته ۷ هزار نفر در این تورها شرکت کردند.

وی افزود: در نوروز امسال 10هزار و 300 نفر از تورهای ساری‌گردی استقبال کردند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری با بیان اینکه تورهای ساری‌گردی امروز به پایان می‌رسد، اظهار داشت: برپایی تور در خانه کلبادی، مسجد فرح آباد، برگزاری تور طبیعت‌گردی جنگل الندان، چشمه سورت و برخی دیگر از مناطق گردشگری در کنار برگزاری جشن در پارک ملل از اقدامات انجام شده در این تورها بوده است.

مردانی بااشاره به استقرار لیدرها در کمپ‌ راهنمایی مسافران گفت: این لیدرها مسافران را برای ثت نا به‌سمت ایستگاه گردشگری در بلوار امام رضا (ع) راهنمایی می‎‌کردند.

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری اظهار کرد: تورهای پاراگلایدر، غواصی، آفرود و زیپ‌لاین از جمله برنامه‌های ویژه تور ساری‌گردی امسال بوده است و امیدواریم ادامه تورهای ساری‌گردی در برنامه‌های دیگر امسال با اتفاقات جدیدتری را برای گردشگران همراه باشد.

مردانی افزود: در اردیبهشت‌ماه تور ساری‌گردی در جشنواره بهار نارنج به‌صورت رایگان برای گردشگران و مسافران اجرا خواهد شد.

حمایت مالی ومعنوی شهرداری ساری در اجرای تورها

راهنمای ارشد تورهای ساری‌گردی نیز گفت: تورهای ساری‌گردی امسال برای گردشگران همراه با برنامه‌های شاد و استقبال خوب گردشگران همراه بود.

علی شریفی رضوی با اشاره به اختصاص 10 خودرو صبح و عصر برای تورهای ساری‌گردی افزود: استقبال بی‌نظیر گردشگران از تورهای ساری‌گردی سبب شد 6 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس ساری‌گردی اضافه شود.

راهنمای ارشد تورهای ساری‌گردی با بیان اینکه این تورها در قالب شهر‌گردی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی انجام شده است، گفت: در تورهای ساری‌گردی تمامی راهنماییان محلی و کارگروه گردشگری شهرداری ساری همکاری لازم را داشتند تا برگزاری این تور به نحو احسن انجام شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت معنوی و مالی شهردار ساری در برگزار کردن تورهای ساری‌گردی، گفت: همچنین معاون فرهنگی واحد زیبا‌سازی، اتوبوس‌رانی و خانم رضازاده سرپرست بانوان تور ساری‌گردی در برگزاری این تور همکاری شایان قدری داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار