مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به پانا خبر داد:

اجرای طرح "دست‌های مهربانی" با تکریم 500 خانواده در اراک

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح "دست‌های مهربانی" با تکریم 500 خانواده در آستان مقدس امامزاده عبداله (ع) و آمنه خاتون(س) در اراک خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات موقوفات مرتبط با کمک به ایتام، نیازمندان، خانواده‌های بی‌بضاعت و همچنین تهیه پوشاک و ارزاق غذایی و لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: شفاف‌سازی عملکرد و ترغیب و تشویق مردم و نیکوکاران برای ثبت وقف‌های جدید با نیت کمک به ایتام و نیازمندان از اهداف اجرایی طرح دست های مهربانی است چراکه زیرا امروزه ایتام و نیازمندان دیگری وجود دارند که بر اساس تعالیم و تأکیدات دین اسلام مبنی بر کمک به فقرا و نیازمندان، باید به آن‌ها کمک‌رسانی شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح از محل درآمدهای موقوفه‌هایی با نیات کمک به فقرا و نیازمندان و ایتام انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان اوقاف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان است.

حجت الاسلام حسینی اراکی ابراز داشت طرح دست های مهربانی صبح امروز در اراک برگزار می شود همچنین اجرای این طرح در تفرش نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار