چهارشنبه آخر سال یک مراسم فرهنگی وتاریخی است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال در قالب دستور العملی به همه مدارس ارسال شده است .

کد مطلب: ۶۰۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: توصیه های لازم برای چهارشنبه آخر سال در قالب دستور العملی به همه مدارس ارسال شده است .

مهرزاد حمیدی با بيان اين كه هرسال قبل از فرارسیدن چهارشنبه آخرسال دستور العمل آن را تنظیم و برای مدارس سراسر كشور ارسال می کنیم، اظهاركرد: همه توصیه های لازم به مسئولان مدارس و اولیا در مورد چهارشنبه سوری انجام گرفته است .

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ضمن هشدار به اولیا و دانش آموزان، خاطرنشان كرد: چهارشنبه آخر سال یک مراسم فرهنگی وتاریخی است که درکشور ما وجود داشته است، اما استفاده از مواد محترقه در اين روز بدعتي است كه در اين جشن فرهنگی و تاریخی به وجود آمده است .

حمیدی افزود: استفاده از وسایل محترقه، ایمنی افراد را به خطر می اندازد ضمن هشدار براي رعايت مسائل ایمنی در این زمینه از مدیران مدارس می خواهم، تذکرات لازم در این باره را به موقع ابلاغ کنند، همچنین دستگاه های عمومی کشور از جمله آتش نشانی، نیروهای انتظامی و رسانه ملی نیز هشدار های لازم در این باره را به مردم و به ویژه دانش آموزان ارائه دهند .

وی به خود مراقبتی دانش آموزان به عنوان مهم ترين موضوع در اين زمينه اشاره كرد وگفت: والدین باید بر رفتار فرزندان خود در این روز نظارت کافی داشته باشند تا دست به کارهای پر خطر نزنند و ایام عید به كام آنان تلخ نشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار