معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل خبرداد:

کمک 25 میلیارد ریالی خیران استان اردبیل در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: امسال خیران استان 25 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

کد مطلب: ۶۰۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، صفر توحیدی افزود: جشن نیکوکاری از14 تا 21 اسفندماه در مدارس، میادین و خیابان‌های اصلی شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه استان اردبیل برگزار شد که در این مدت مردم خیر با مساعدت‌های خود شادی‌بخش منازل اقشار آسیب پذیر در آستانه عید نوروز شدند .
وی گفت: علی رغم اینکه هفته نیکوکاری به پایان رسیده است اما همچنان شاهد مساعدت ‌های نقدی و غیرنقدی خیران استان برای تامین لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند در آستانه عید نوروز هستیم .
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اظهار کرد: در جشن نیکوکاری امسال نیکوکاران استان بیش از 21 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و بیش از سه میلیارد و 400 میلیون ریال نیز به صورت نقدی به مددجویان کمک کرده اند .
توحیدی از رشد 18 درصدی کمک های مردم در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال خیران در مجموع بیش از 21 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان مساعدت کرده‌ بودند .
وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین مددجویان توزیع می شود، افزود: موظف هستیم بلافاصله و بدون فوت وقت کمک ‌های مردمی را به دست خانواده‌های تحت حمایت برسانیم .
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد از طریق بانک اطلاعاتی که همه نیازهای خانواده‌ها در آن گنجانده شده است، کمک ‌های مردمی را بین مددجویان توزیع می‌کند که این امر رسیدگی به امور فقرا را تسریع و تسهیل می بخشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار