دفتر ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد

ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران با حضور استاندار افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۰۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، ربيع فلاح جلودار در آیین آغاز به کار ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اين كه فعاليت اين ستاد از ماه ها پيش در استان آغاز شده است، گفت: همه شرايط برای برگزاري انتخابات سال 96 در استان فراهم شده است و با فعال شدن رسمي ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اين روند با جديت تداوم خواهد يافت.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اين كه در اين مرحله آموزش هاي لازم براي مجريان انتخابات برگزار شده است، ياد آور شد: تمام فرمانداران و 99 درصد از بخشداران این استان درآزمون انتخاباتی قبول شدند و براي كساني كه حائز رتبه لازم نشده اند آزمون بار دیگر تکرار می شود.

استاندار با اشاره به اين كه نام نویسی شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها نام نویسی کنند.

وی با بيان اين كه نظام مقدس جمهوري اسلامي، نظامي مباتني بر مردمسالاري ديني است و همه اركان نظام با راي مردم انتخاب مي شوند، تصريح كرد: 30 انتخابات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در كشور برگزار شده است و مطمئنا مردم فرهيخته ايران اسلامي و معتقد به مشاركت در تعيين سرنوشت خود چونان هر بار مشارکت حداکثری را در انتخابات 96 تکرار مي كنند.

ربيع فلاح به آغاز ثبت نام از داوطلبين شركت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در 22 فروردين ماه 96 اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به انجام روند ثبت نام از داوطلبين شركت در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، مجريان در ايام ياد شده در آماده باش كامل قرار دارند.

استاندارمازندران امنيت، سلامت، قانون مداري و حضور حداكثري را مبناي انتخابات عنوان و خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و نهادها نظارت هاي دقيق را اعمال نمايند تا از امكانات دولتي و عمومي له يا عليه كسي در انتخابات بهره گيري نشود.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اين كه رسانه ها و احزاب در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي سهم بسزايي دارند، گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 رسانه ها و رسانه ملي در استان فعاليت هاي خوبي داشتند و بايد در انتخابات پيش رو زمينه نقش آفريني رسانه ها بيش از پيش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار