عضو شورای اسلامی شهرستان قدس عنوان کرد:

طرح ایجاد خانه ورزش در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس موفقیت آمیز بود

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: طرح ایجاد خانه ورزش در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس پیامدهای مثبتی را برای ورزش شهرستان به دنبال داشته است.

کد مطلب: ۶۰۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ‍پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، خدابخش محمد زاده پودینه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی جوانان یادواره شهدای آتشنشان با بیان این مطلب گفت : یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر ایجاد خانه های ورزش در سازمان فرهنگی ورزشی می باشد که به عنوان پایلوت در سالن حضرت ولیعصر(عج) از چند سال گذشته و به همت حوزه معاونت ورزش سازمان در رشته های مختلف والیبال،کاراته و کشتی و ... فعالیت خود را آغاز نموده است و با توجه به برنامه زمان بندی شده و چشم انداز طرح ارائه شده تبعات مثبتی را در ورزش شهرستان بدنبال خواهد داشت.
وی افزود: برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی جوانان یادواره شهدای آتش نشان به میزبانی تیم شهرداری قدس و حضور 10 تیم از شهرهای تهران ، کرج ، شهریار ، قم ، شهر ری ، فردیس ، اسلامشهر و شهرقدس و نیز قهرمانی تیم شهرداری قدس با اختلاف امتیاز حاصل برنامه ریزی صورت گرفته در طرح خانه ورزش می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قدس در پایان کسب مقام قهرمانی تیم جوانان شهرداری قدس در اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی یادواره شهدای آتش نشان را به اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار، مدیر عامل و معاونت ورزش سازمان و رضا باغستانی مدیر جوان خانه ورزش تبریک گفت.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار