آیین جشن تولد زمین در دبستان شهید عاشوری بوشهر برگزار شد

آیین جشن تولد زمین در دبستان شهید عاشوری بوشهر با حضور مسئولان آموزش و پرورش ، سازمان دانش آموزی و اداره جنگل داری استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۶۰۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، همزمان با سراسر کشور جشن تولد زمین در شهرستانها و مناطق استان بوشهر برگزار گردید و در مراسمی در دبستان شهید عاشوری بوشهر با حضور مسئولان توسط دانش آموزان انجام شد.

در این مراسم سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : با توجه به اهمیت آموزش های عملی به دانش آموزان و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی خود زمینه تشویق دانش آموزان به کاشت نهال توسط اولیا و مربیان فراهم می گردد .

فتحی افزود : بدین منظور کاشت نهال در سطح مدارس استان به یاد شهدا غرس می شود .

فتحی بیان داشت : درختکاری ما همه ساله به نام و یاد کسانی که برای ما ماندگار هستند انجام میدهیم به نام شهدا ، شهدای عزیز ، شهیدانی که سرمایه های ما هستند و همیشه با افتخار یاد آنها را گرامی می داریم و هرچه ما داریم از برکت خون این شهیدان است و امروز یک نهال را غرس می کنیم به نام شهید دانش آموز که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با نثار جان خودش درخت انقلاب را آبیاری کرد به نام شهید میگلی نژاد که امروز هم در این مدرسه درخت به نام ایشان کاشته می شود .

فتحی یادی هم از همکار فرهنگی مرحوم سید علی باقری که به یاد ایشان هم درختی در این مدرسه کاشته می شود اشاره کرد .

رئیس اداره جنگل داری و جنکل کاری استان بوشهر نیز گفت : پاسداشت فرهنگ ، سنت کاشت نهال و درخت موجب می شود قشرهای مختلف مردم ، داوطلب کاشت نهال و درخت شوند .

امین نصرالهی یان افزود : همه حمایت از این امر مهم ، نقش حیاتی در زندگی انسان دارد که فایده های آن باعث حفظ طبیعت و سر سبزی محیط زندگی می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار