در سومین جلسه ستاد اسکان ناحیه شش مشهد مطرح شد:

66 آموزشگاه ناحیه آماده خدمت رسانی به زائرین نوروز 96 هستند

مدیر آموزش وپرورش ناحیه شش مشهد گفت: آموزش وپرورش این ناحیه به جهت ارتقاء کیفیت خدمات به زائرین فرهنگی ،در نوروز 96 ، مدارس گروه ج در لیست مدارس خود نخواهد داشت.

کد مطلب: ۶۰۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا شکیبا مدیر در جلسه هماهنگی ستاد اسکان نوروزی این ناحیه که با حضور نجاتی مهر ریاست اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی برگزار شد ،ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائرین فرهنگی امام رضا (ع) عنوان داشت : آموزش وپرورش ناحیه شش مشهد به جهت ارتقاء کیفیت خدمات به زائرین فرهنگی ،در نوروز 96 ، مدارس گروه (ج)ندارد.

وی با بیان این مطلب که خدمت به زائرین آقا علی ابن موسی الرضا (ع) یک موهبت و یک نعمت است ، گفت : در نوروز 96 تعداد 66 آموزشگاه این ناحیه آمادگی کامل را جهت ارائه خدمات اسکان به زائرین فرهنگی را دارند.

در نوروز 96 ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان فقط به زائرین فرهنگی ارائه خدمات دارند

نجاتی مهر رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان مطلب فوق افزود: حفظ منزلت همکاران از مهمترین اولویت های ستاد مرکزی اسکان می باشد .

وی گفت: همکارانی که در ستادهای اسکان زائرین خدمت می کنند بعنوان خادمین حرم رضوی هستند و از آنجا که تمامی برنامه ها و طرح های اجرایی در ستاد اسکان خراسان رضوی تبدیل به برنامه ملی شده و در تمامی استانها اجرایی می شود ، بر برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و عوامل اسکان در مدارس تاکید نمودند

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان داشت : جهت تجهیز مدارس مشهد در نوروز 96 بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات خریداری و توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار