راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس در ایام نوروز در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس با هدف تعامل با مردم در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سردار سید محمود میرفیضی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام تعطیلات نوروز که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی همراه بود، گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن استان در ایام تعطیلات نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور باید از هم اکنون نسبت به پیش بینی و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مردم برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم در سطح جامعه دارد، افزود: هدف از اجرای طرح های ویژه پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت وآرامش و آسایش مردم است.

فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی، اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در مبادی ورودی استان و مراکز شهرستان ها از ارائه خدمات ویژه مشاوره ای، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان خبر داد.

سردار میرفیضی افزود: یکی از اهداف راه اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس گسترش زمینه های تعامل و همکاری با مردم با رویکرد جامعه محوری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان از آمادگی 100 درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

سردار میرفیضی با اشاره به اجرای طرح ویژه استقبال از بهار از برقراری نظم و امنیت در مراکز تجاری، بازار و سطح معابر عمومی از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: در این طرح با تقویت گشت های انتظامی و اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن،صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار