آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از 25 بهمن

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم به صورت هماهنگ در کل کشور از روز دوشنبه 25 بهمن سال جاری آغاز و تا روز سه شنبه 3 اسفند ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۵۹۷۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، عبدالله آزادی با بیان اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی و توسط خود دانش آموزان و خانواده ها انجام می پذیرد، اظهار داشت: در ثبت نام امسال مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی در ثبت نام دانش آموزان نداشته و تنها وظیفه اطلاع رسانی، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات احتمالی را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به روز برگزاری آزمون در سال 96، تصریح کرد: آزمون ورودی پایه هفتم در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14/ 2/ 96 و آزمون ورودی پایه دهم در ساعت 9 صبح روز جمعه 15/ 2/ 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آزادی خاطرنشان ساخت: ثبت نام آزمون از روز دوشنبه 25 بهمن سال جاری آغاز و تا روز سه شنبه 3 اسفند ادامه خواهد داشت که از طریق سایت Azmoon.medu.ir صورت می پذیرد.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مبلغ ثبت نام در آزمون،گفت: پرداخت وجه ثبت نام 165 هزار ریال است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت و داوطلبان گرامی باید جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نموده و رمز دوم پرداخت اینترنتی را به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با اجرای این آزمون 734 نفر در 12 شهرستان برای ورود به 18 دبیرستان متوسطه اول و 398 نفر برای تکمیل ظرفیت مدارس دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان در استان مازندران پذیرش می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار