محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

تکریم یاد شهیدان، یک وظیفه اعتقادی و سازمانی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: تکریم یاد شهیدان، یک وظیفه سازمانی و اعتقادی است و همیشه باید یاد و خاطره شهداء را زنده نگه داریم، چرا که امنیت و آرامش خود را مدیون شهدای عزیز و جانبازان سرفراز هستیم.

کد مطلب: ۵۹۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، با حضور جمعی از خانواده های معظم شهداء، محمد محمودی، نماینده مردم شهرستان های قدس شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی،سرهنگ فیاض الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و تعدادی از مسئولین و فرهنگیان، یادمان شهدای معلم و دانش آموز شهرستان قدس به بهره برداری رسید.

محمد محمودی گفت: بسیاری از دستاوردهای انقلاب در قالب فرهنگ های ایثار، جهاد و شهادت، استقلال سیاسی و اقتصادی و دانش پژوهی به ما رسیده است.

نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: امروز در بیشتر مسائل اهداف شهداء محقق شده و با درایت مقام معظم رهبری این مسیر پرشتاب تر طی خواهد شد.

محمودی در پایان گفت: شهداء مسیر استقلال و عزت اسلامی را برایمان باز کرده اند و ما آن را با تبیین و روشنگری های مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.

محمدرضا بهمنش نیز گفت: تکریم یاد شهیدان، یک وظیفه سازمانی و اعتقادی است و همیشه باید یاد و خاطره شهداء را زنده نگه داریم، چرا که امنیت و آرامش خود را مدیون شهدای عزیز و جانبازان سرفراز هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ادامه داد: در همین راستا و جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادمان شهدای معلم و دانش آموز این شهرستان به مرحله بهره برداری رسید.

محمدرضا بهمنش گفت: بیش از یک هزار و یک صد کلاس درس مدارس شهرستان قدس مزین به تصاویر شهدای معلم و دانش آموز خواهد شد تا نسل جوان و دانش آموز با اهداف بلند شهداء آشنا گردند.

در این یادمان تصاویر پنج شهید معلم و 23 شهید دانش آموز شهرستان قدس در طبقه همکف ساختمان شهید رجایی آموزش و پرورش نصب گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار